Toate vacile au facut copii

Imi pare rau ca trebuie sa promovez asa ceva, dar trebuie, pentru ca nu se admit comentarii la postul respectiv.
De cacat.

Am preluat subiectul de la Amira, care s-a scandalizat, cum era si normal s-o faca o persoana sanatoasa la cap.

Baaaaiii. La acest post, dar mai ales la comentarii, suntem invatati cum sa ne batem copiii. De la sfaturi de genul „folositi un bat sau o curea, deoarece mana parintelui nu trebuie asociata pedepsei”. Nu, ca plodul ala e prost, nu vede ca batul e o prelungire a mainii mamei. Si esenta e ca dupa ce il bati pe netrebnic, mai faci si o rugaciune. Bai, sectantelor proaste, ca nu ma mai abtin, bai cretinelor cu Dumnezeii vostri de oligofrene idioate, cu credinta voastra rostita in rugaciuni dupa batai, cu bataia voastra recomandata de la 15-18 luni, bai, treziti-va si macar nu mai scrieti pe net, ca va gaseste Protectia Copilului dupa IP-uri!
De obicei nu spun nimanui cum sa-si creasca plozii, dar asta e revoltator.
Vacilor, daca ati crescut niste diavoli cu care nu te intelegi, e vina voastra! Chemati-ma pe mine si va disciplinez eu cu o bata de baseball!

43 comentarii

Din categoria Uncategorized

43 de răspunsuri la „Toate vacile au facut copii

  1. pai daca incepe la 15 luni, inseamna ca poti sa te apuci linistita sa o bati pe olga. sa devina un obicei. dimineata, dupa ce o speli pe dinti. io mai am de asteptat 2 luni…..

  2. da, intai o mangai asa, o pup, ii dau marul cu biscuite, ceaiul, si dupa aia… at my sign, unleash hell!!!!

  3. ayandari

    bai Onutzo tu cand te aprinzi esti de milioane!! 😀 Io m-am ferit sa le zic de Dumnezei ca nah! ( desi nu le halesc deloc pe sectante), dar nazista aia m-a terminat, pe bune.Si ailalta care isi inchide copilasul in baie pe intuneric?Astea-s distruse ba baiete, serios.

  4. ba, eu zic ca daca tot e sa-i bati, mai bine sa-i bati dupa o metoda. e ca la prostitutie si droguri (ah…droguri), daca tot e sa fie, macar sa fie reglementate. a zis si eba. nu batem ca salbaticii, nu-i futi plodului dosul de palma dupa ceafa cand il auzi ca injura, ca nu e normal asa, asta e barbarie. nu dom’le, stam frumos, ne asezam, dezbatem, venim cu idei de pedepse si supunem la vot care e cea mai eficace. chiar pe categorii, sa avem cea mai eficace pedeapsa pentru fiecare fapta. un fel de cod penal pentru juniori.
    femeie, pana ne gandim la ceva frumos, baga copilu’ ala in dulap o ora, ca e cam agitat in ultima vreme si sa nu ma apuc eu sa-l disciplinez cum zice la biblie (se pare) ca… executarea! chiar ma, copilul ca copilul, da’ nu zice nicaieri nevasta cum se bate? ca mi se pare mult mai important.

  5. ayandari,
    eu nu ma feresc ma, de ce sa ma feresc, ele se feresc cumva. auzi ma texte de genul „sa nu ne lasam induplecate de plansete”…
    altfel, sper ca e bine baiatul tau. si voi, ca am citit ca si voi sunteti cam nasol.

  6. ayandari

    ne-am revenit mah, iarba rea nu piere! 😀 Copilul e fresh, cum a luat antibioticul cume super ok.Saru’mana ca ai intrebat.Pupam Olguta

  7. „Si apoi bineinteles, o palma peste fata poate afecta anatomia ei, deplasand nasul sau daunand urechii sau maxilarului Daca bataia este aplicata cu un bat, la locul potrivit pentru acest scop, atunci copilul nu se va mai teme de pedepse neasteptate pentru cauze minore”
    Astea sunt normale????
    Iar finalul e bestial, hai sa ne rugam in cor dupa ce ne-am paruit si batut, ca asa ne iubeste Dumnezeu. Genial.
    Acum imi dau seama cat am gresit cand se invartea Andreea pe langa cuptor si eu, in loc sa scot batul/cureaua/alte obiecte contondente, m-am rezumat la a-i spune ca e arsh si nu e voie sa puna mana. Am ratat bataia :D.

  8. ambasadoarea

    Eu m-am hotarat, incep de pe-acum. Sa vezi ce pupici ii ard peste ochi de-acum Irisoiului si ce-o s-o strang in brate pana-i paraie oasele si, nu, n-o sa ma las deloc induplecata de plansetele ei, pt ca, soc, eu n-o las sa planga 😀
    Si totusi, who the fuck is James Dobson ăsta, că io lui i-aș aplica o pedeapsă corporală?

  9. fetelor (si jim :D))
    dar pe aia care si-a batut copilul la PATRU ANI ca a luat bani de la bunici si si-a cumparat dulciuri? la patru ani? ce stie ala de patru ani ca nu e bine sa furi? a, sau poate mai intai trebuie sa-i explici. dar e mai usor sa-l bati, iti ia mai putin timp.
    proastele pulii mele!

  10. constantin

    Eu aștept noua carte a lu’ Dobson ăsta în care copii ăi disciplinează pe părinți. Atunci e atunci ! După plată și răsplata! Dă ăla mic una, întoarce mami și celălalt obraz. Ca la carte, nu?

  11. constantin,
    ca la cartea sfanta aia de-o propovaduiesc ele cu atata nesat

  12. ‘Daca bataia este aplicata cu un bat, la locul potrivit pentru acest scop’…!!!
    locul potrivit???

  13. Oana,
    acum depinde ce fel de persoana esti.
    Daca esti o persoana cerebrala, dai la cap.
    Daca esti una sufletista, dai in zona coastelor 😀
    Daca iti place mancarea, dai la ficat/stomac.

    Ma duc sa-mi iau bat. Sincer, ii cumparasem Olgai niste creioane colorate, dar citesc ca nu asa se face educatia. Cu desen si arta. Ci cu Biblie si bataie. biblie, pardon.

  14. da-l in mortii lui de bat, arde-o cu biblia direct! da-i sa sara! tabarles neveu’!

  15. jimerino,
    batul e ieftin. daca e sa cumpar carti, ma duc la carturesti

  16. ba, biblia daca nu-i furata nu e buna. nu are o poveste. biblia si bricheta.

  17. constantin

    copila noastră face chiar azi 18 luni ….. dacă până la miezul nopții nu o fură îmi e teamă că am ratat startul optim pentru ai da o educație cumsecade.
    Semnează: denaturații de mami și tati

  18. La multi ani pentru Maria!
    eu zic sa luati biciul din cui. e momentul

  19. adina

    iubita, imi pare rau ca alaturi vacutele cu animalele alea de pe blog

  20. adina, corect, trebuie sa-mi cer scuze. o sa fac cinste cu cate un brat de fan pe cap de vita furajata.

  21. io abia acum am citit si comentariile in intregime. doamne fereste, cucoanele astea sunt cu capul rau de tot….

  22. da ma. vorbesc cu atata aplicare si seriozitate despre bataie ca te ia groaza. au schimbat opinii si metode despre cum sa ne inchidem copilul in baie si cum sa-l plesnim cu joarda. sa treaca pe la mine, sa le rearanjez eu dantura!

  23. mamica_de_sebastian

    Ioi ..tulai..gluma gluma da pe mine m-a luat cu friguri cind am citit…Io nu.mi bat copilu…deci nu is credincioasa:)

  24. eu nu pot sa citesc comentariile, am citit vreo 2, m-am minunat si imi ajunge, am aflat ca exista femei nebune rau si gata, nu vreau sa aflu exact CAT de nebune

  25. Pingback: Mamelor, copiii nu sunt facuti pentru a fi batuti sau pedepsiti! « Clubulfemeilor's Blog

  26. Bai frate, cand vitele se apuca de procreeat, asta iese… Mi s-a cam facut lejer rau dupa ce am citit articolul, n-am mai reusit sa citesc toate comentariile ca mi-a sarit tensiunea. Eu am crezut ca e scris la bashcau, da’ cred ca muierea aia era serioasa… Si restul de vite care au comentat la fel… Zic eu ca ar trebui sa se dea o lege acolo, sa dai examen inainte sa ai voie sa te inmultesti, ca multi l-ar pica cu brio… Te mai miri ca vine viitorul si ne calca in picioare, dar asta e – copiii nascuti si crescuti acuma sunt viitorul, cum ii crestem asa ii avem. M-ai dat gata Oana, n-am crezut ca in secolul asta se poate asemena gandire. Si vorba ta, sper sa se sesizeze dracu cineva si sa le salte dupa IP-uri…

  27. Pingback: Horror! « cameliatabacu's Blog

  28. Bai,
    Io n-am putut sa citesc dintr-o data, am citit in vreo 3 randuri ca ma apucau pandaliile.
    Retardele dracului, japitele mamii ma-sii de ce p*** mea fac dracu copii, daca ii urasc? Eu altceva decat ura nu am inteles ca ar fi capabile sa simta ordinarele alea. Una dintre vaci – si nu era cea mai nebuna – cica ce bine era sa-si bata copilul mai devreme, ca nu ar fi mai suportat 9 ani de mofturi.
    Pai vita dracului, mai bine da-o la adoptie, in puii mei, sa o ia o familie care n-are copii si isi doreste si e in stare sa iubeasca copii.
    Frate, de unde dracu le-a cules pe animalele astea?
    Iti dai seama ca copii aia sunt pierduti? Aia or sa fie or traumatizatii de maine, fie vor deveni la randul lor abuzatori! (O singura satisfactie am de aici: ca primele persoane care si-o vor fura vor fi „mamicile” :D)

    Ca sa nu mai spun frate ca eu inteleg in general ce inseamna sa fii „cuminte si ascultator” ?!? Adica lobotomizat ?!? Ce e aia sa ii „asculti pe parinti”?!?

    Eu credeam ca educatia trebuie sa dezvolte personalitatea. Acum nu e suficient ca multi dintre noi am avut parinti care habar n-aveau de asa ceva/nu-i interesa etc, acum noi devenim asa si in unele cazuri chiar mai rau? E secolul 21!!!

    A, si inca ceva: eu le mai suspectez pe retardele alea de ceva (si nu doar pe ele – caci, surprinzator erau si barbati in discutie)!

  29. lorena

    ha ha:))m-a distrat treaba asta.nu am (inca)nicio legatura cu copii mici…dar inteligenta aia o tot tine pe a ei cu familia crestina:))eu una,nu am mai fost la biserica cu toata familia de la botezul meu,acum 17 ani:))

  30. lorena,
    si pe mine ma revolta povestile astea cu ”in afara e vopsit gardul, inauntru-i leopradul”. pana la urma e treaba lor, dar m-a scos din minti lejeritatea cu care se trimiteau una pe alta sa-si bata progeniturile. cu biserica, eu nu o sa trimit acolo, de vreme nici eu nu le am pe astea deloc 🙂

  31. sam seraf

    „Retardele dracului, japitele mamii ma-sii de ce p*** mea fac dracu copii, daca ii urasc? Eu altceva decat ura nu am inteles ca ar fi capabile sa simta ordinarele alea. Una dintre vaci – si nu era cea mai nebuna – cica ce bine era sa-si bata copilul mai devreme, ca nu ar fi mai suportat 9 ani de mofturi.
    Pai vita dracului, mai bine da-o la adoptie, in puii mei, sa o ia o familie care n-are copii si isi doreste si e in stare sa iubeasca copii.
    Frate, de unde dracu le-a cules pe animalele astea?”

    Ooo, cu asemenea limbaj veti convinge nu doar mamele respective, ci o tara intreaga.
    Ba ce zic eu aicea, cred ca asemenea limbaj il va convinge pe Dumnezeu insusi sa nu le mai dea mamelor respective (si celorlalte „sectante pe care nu le puteti hali”, „naziste”, etc.) copii, sa vi-i dea pe toti numai voua, ca sa se transmita arta formularii.

  32. sam seraf,
    nu am chef de consideratiile tale si de faptul ca ti-ai pus in cap sa ma certi pentru orice scriu aici. daca imi faci morala si la asta, nu pot sa conchid ca le tii partea celor care isi bat copiii (da, stiu, e fortat, poate nu ai zis asta, dar ce conteaza?).
    Ca l-ai adus in discutie pe Dumnezeu ma lasa rece. Ai scris degeaba. Vrei sa vorbesti de Dumnezeu, du-te la biserica.

  33. Carmen

    Sunt in stare de soc, desi nu am scris comentarii in general , acum scriu in speranta ca „animalele”alea de „mame” citesc!!

    Stimate vite needucate, copilul nu se bate, nu se pedepseste corporal, unui copil i se explica frumos, el nu intelege prin baitaie ca si-a suparat mama,(de cand trebuie sa traiasca copilul viata ma-sii in loc de copilaria aia idilica fara griji) el doar ramane traumatizat, cunos un caz al unei fete care a luat-o razna si la 18 ani a inceput sa caute verbul pe sub pat si asta pentru ca vita proasta de mama a fortat copilul(prin bataie) sa devina ceea ce ea nu a putut fara sa ia in calcul potentialul bietei copile, fara sa vada la ce e buna ea, ce ii place ei, in ziua de azi daca n-o fi dat masina peste ea, se plimba cu perdeaua in loc de haine pe soselele tarii in cautarea verbului… trist …
    pedepsele corporale aplicate copiilor ii transforma pe acestia in niste adulti depresivi, in cel mai bun caz. Nesiguri pe ei la fel, in cel mai bun caz…
    Voi nu va educati copiii, voi ii dezumanizati, ii reduceti la un stadiu de papusa, jucarie, si mai mult decat atat … Ganditi-va ca poate copiii vostri cand vor fi adulti si vor „judeca” ca cineva i-a suparat , vor decide o pedeapsa care ii poate costa libertatea, acesti copii nu vor fi niciodata integrati intr-o societate. Voi in loc sa ii ajutati sa-si exploreze potentialul, sa invete in fiecare zi ceva nou, sa va bucurati impreuna cu ei de fiecare etapa, sa ii invatati cu iubire ce inseamna foc, apa, greseala, etc, le FURATI copilaria proastele pamantului….. Eu nu am avut parte de bataie niciodata, nu stiu daca am facut prostii mari sau mici, am facut ce face orice copil sanatos si curios ca nu mi-a suprimat mama personalitatea si nu am sfarsit rau de loc, vorbesc 5 limbi , am un job frumos.. etc, nu vreau sa fac postul asta despre mine, ci vreau sa va invat sa le dati aripi copiilor vostri sa poata face ce pot ei nu ce vreti voi, dati-le posibilitatea sa isi depaseasca conditia, sa fie curajosi, sa stie ce temperatura are focul, sa stie ce se intampla cu lampa daca tragi de ea, sa invete, discutati cu ei, copiii inteleg, dar daca nu sunt deschisi cu parintii nu vor avea cum sa zboare, vor fugi, vor cadea, se vor frustra.

    cum e posibil sa fie in libertate aceste animale??? Faceti-va curaj si raspundeti monstrilor. Raspundeti in fata lui Dumnezeu a carui carte nu ati stiut sa o cititi… Pocaitii in spatele carora va ascundeti ar trebui sa va dea afara din biserica… huuuuaaaa! Faceti un bine copiilor vostri! Dati-i la cineva sa ii creasca sa ii lase sa se cunoasca!!!

    Imi cer scuze de la autorul blogului pentru limbajul folosit, sunt o mamica si eu si revolta pe care o simt dupa cele citite e imensa nu imi ajunge dictionarul sa ma exprim.

  34. foarte bine ai spus tot ce ai spus! ar trebui biciuite fiintele astea.

  35. Carmen,
    esti bine venita aici.
    Georgiana,
    ce sa fac, asa ma exprim eu, am gura mare. daca s-ar si face ceva in sensul acesta, ar fi minunat. ma refer la autoritati.

  36. Copilului ii explici ca intelege
    vbesti frumos cu el si nu e neaparat sa-l snopesti in bataie

  37. oltea

    care e diferenţa între tine şi restul femeilor care adoptă limbajul ăsta şi ele care îşi bat copiii? tot violenţă e, la urma urmei.

  38. oltea,
    da, sunt o fiinta violenta. se stie!

  39. oltea

    draga mea, asumarea ironică a statutului de violentă nu te scuză şi nici nu te face, repet, mai bună ca mamele bătăuşe. ca urmare, mie nu-mi place nici de ele, da’ nici de tine şi restul doamnelor revoltate şi dornice de biciuirea „animalelor”. dar, mă rog, e o lume liberă, fiecare poate fi cum vrea. numai bine 🙂

  40. ayandari

    ma, eu am crezut ca numai la mine apar „ciupercile”, dar vad ca si la tine e puzderie :-D, ce-i drept tu inca ai mareeee rabdare cu ele, eu le tai de la radacina! va pup

  41. nu-mi amintesc sa fi mancat din aceeasi farfurie cat sa ne dragalim, oltea. este foarte simplu – nu-ti place, nu citesti. treci mai departe

  42. Foarte tare postul!
    Mai conteaza cureaua daca tot il bati? Doamne… ce educatie ati avut”mamicilor”! Stop violentei!

Lasă un răspuns

