Idei matinale

Sa va zic de ce m-am trezit atat de devreme.
Mi-am pus in gand ca de ziua mea sa imi fac un tatuaj, asa ca dimineata de tot am deschis ochii si am inceput sa ma gandesc la tatuaj, si la ce model sa bag si la faptul ca mi-e frica.
Mi-e oarecum clar unde o sa-l fac. O sa-l fac undeva la oaresce vedere, adica pe mana sau pe decolteu. Ceea ce inseamna ca nu va fi mare. Dar nici mic.
M-am gandit la doua modele.
Unul ar fi o pisica.

Genul asta, lungana, rautacioasa, nu o pisica de treaba. Daca e pisica, e alb-negru. Adica neagra. Basement cat.

Al doilea ar fi un diamant. Daca tot ziceam ca nu am diamante si vreau diamante, poate pot sa combin diamantul cu tatuajul. Din pacate, nu am gasit un model care sa-mi placa. Poate imi aratati voi.

24 comentarii

Filed under Uncategorized

24 responses to “Idei matinale

  1. combina pisica cu diamantul. depinde de zona si nu doare asa tare. io am trei😀

  2. Ever,
    mda, buna de tot asta. sa le amestec. nu ma gandisem. nu stiu de ce nu ma gandisem. bravo!

  3. pisica e misto alalalt e barbatesc si cocalaresc, parerea mea😀.

  4. vreauultimuloc,
    ala era de exemplu. nu pe ala mi-l fac. asta ziceam, ca din pacate nu am gasit un diamant marfa desenat

  5. pisica definitely. diamantul, pe deget.

    ma duc si eu peste o luna, doua sa imi fac tatuaj. deocamdata sunt nehotarata intre doua saloane. abia astept🙂. ah, si mi-l refac si pe ala pe care il aveam deja, ca are vreo sase ani deja si s-a mai estompat

  6. Cris

    si eu zic ca e mai misto pisica, cred ca arat bine pe o dama.

  7. ayandari

    Da’ sa te duci sa ti-l faci acum tatoo-ul, cat te macina ideea, eu mi-am dorit si mi-a fost frica si am abandonat in fapt, dar nu si volitiv.Ma bantuie inca gandul si acum dar mi-e frica de ace.Tu , acum cu dorinta flacaruie😀 mergi si fa-l! Pisica e mai eleganta , diamantul ala e prea…plin.Eu vreau o foca dulce foc pe care ti-o pot arata pe mess.
    Modele poti gasi aici si nu numai
    http://www.tattooculture.eu/index.php

  8. Bogdana,
    sa-mi zici si mie intre ce saloane oscilezi. Ca eu chiar nu stiu unde sa ma duc.
    Cris,
    pisica e minunata, dar mi-e teama ca la mine e redundanta. la mine totul e cu pisici.

  9. ayandari

    @bogdana: plss vreu si eu un nume de salon unde sa merg cu incredere.sar’na!

  10. ayandari,
    mie nu mi-e teama de ace. m-as duce chiar acum, dar astept sponsorizare, ca cica e cadou de birthday, care birthday e luna viitoare😀 sa arati foca.

  11. http://www.fashion-tattoo.ro/ si http://www.roxy-tattoo.com/

    si mai e asta: http://www.alex-tattoos.com/

    mai stiu un salon pe la cismigiu, unde si-a facut o prietena tatuaj, dar nu stiu cum se numeste, o sun si aflu…

    eu ma duc cu Radu impreuna, ca ne tatuam numele copiilor🙂 si mai vreau niste flori de cires si niste fluturi… chestie complexa :)))

  12. cumatra, da’ stii ca nu e musai sa iei de pe net un model, nu? adica na, avem tot felul de tovarasi care de care mai desenatori, cred ca un diamant il deseneaza in 10 variante in juma’ de ora.

  13. Bogdana,
    pe roxy aia ii gasisem si eu si mi se pareau foarte ok. Multumesc mult. Vad ca tu vrei o gramada, sper sa-ti iasa misto.
    jim,
    nu iau neaparat de pe net, erau niste exemple. dar mai exista si pe net chestii misto.

  14. eu mi-am facut unul la http://www.roxy-tattoo.com/ si am fost tare multumita de cum lucra tatuatorul lor de pe atunci. Daca vrei ceva anume dar nu ai model, poti incerca sa discuti cu tatuatorul si iti poate face el un desen. Sunt multi care chiar au talent.
    … si daca te bate gandul sa mai faci vre-un bebe, si vrei sa pozitionezi tatuajul pe abdomenul inferior, ai grija la pozitia lui. Eu am unul in oglinda fata de zona apendicelui care a scapat ca prin urechile acului la cezariana.🙂 In schimb, colega mea de salon nu a fost atat de norocoasa. Ea avea un delfin care a fost decapitat la cezariana.🙂

  15. uite ca l-am gasit si pe ala de la cismigiu: http://www.industrialtattoo.ro/ are niste pisici tare „BAD” in galerie🙂 la astia cel putin stiu sigur ca-s ok, ca a fost prietena mea la ei

  16. shmeny, eu cand am decis sa imi tatuez ceafa – and i did – am mers la crina niculescu de la industrial tattoo. Mana usoara si o domnisoara absolut incantatoare. eu am avut desen gata facut de acasa dupa indelungi rontaituri si stersaturi, dar poti consulta acolo catalog sau poti s-o rogi sa iti deseneze ceva…

  17. multumesc, gagici, deci si industrial tattoo e de luat serios in seama

  18. gabi,
    o sa-l fac la vedere. pe mana sau pe decolteu. merci mult pentru idei.

  19. the_kop

    am o varianta misto pentru un suflet rebel. chiar deasupra feselor,pe sunculite,in caractere gotice: I TAKE IT UP THE ARSE.

  20. the_kop,
    multumesc, dar nu sunt CHIAR asa de rebel. si care sunt caracterele gotice? macar se intelege ce scrii?

  21. O mitza care sa uita asa, cam rautacios, cu ochii ei din doua diamante. Daca-l faci pe ceafa garantez din experienta proprie ca te doare exact la fel de tare cit te-ar durea agatatu’ firelor de par cu un elastic de prins borcane. Unde is nervi si irigatii mai multe (gen glezna) doare mai tare. Da nu-i de perire!

  22. Eu și încă vreo doi prieteni ne-am făcut la Teo de la industrialtattoo, cel de pe lângă Cișmigiu. Aș fi recomandat din tot sufletul, e absolut grozav, chit că aveai de așteptat (programările se făceau cu vreo 2 luni înainte, nu mergea „azi m-am hotărât, mâine mi-l și fac”). Din păcate pentru mine și pentru alții, care mai aveau astfel de planuri, am înțeles că nu mai e disponibil, ia calea Amsterdamului.

  23. oompa,
    multumesc oricum. inseamna ca e chiar meserias, daca pleaca acolo.

  24. desigur alege pisica, arata mult mai bine🙂

Lasă un răspuns

