Vise de noapte

Noapte plina.
Mai intai am visat ca eram instructor de judo. Eram intr-o tabara cu copii atat de mici si de draguti, toti in kimono-uri rosii, intr-un parc al paradisului sau ceva, ca locul ala nu poate exista de-adevaratelea.
Apoi am visat o gradina zoologica, unde elefantul se dadea tumba, puii de paianjen stateau alaturi de cei de matza, crocodilul isi iesise din piele, nu stiu de ce, arata destul de prost, saracul de el, iar dintr-un ou a iesit un dinozaur.
Apoi am visat Laser Tag. Mi se pare firesc, ca nu visasem de multa vreme ca ma impusc in bezna. Cu o imbunatatire spectaculoasa, pe care o s-o propun. La o ambuscada, am fost luata pe sus intr-un sac cu ochiuri si atarnata la inaltime. Absolut marfa senzatia, am trait-o foarte real.

Si la sfarsit…
Ioana, colega mea din liceu, care a murit acum 5 ani de o boala ingrozitoare. Urcand amandoua pe o scara ingusta, ea in fata, eu in spatele ei. Era foarte cool imbracata, desi de iarna, cu fular si caciula si cojoc, foarte vesela, foarte relaxata. Si cantam amandoua, intr-o armonie perfecta, cu versuri impecabile, suna foarte bine. Si melodia cantata era „Langa inima mea vine inima ta”. Si cand am terminat melodia si am ajuns in varful scarii, Ioana a disparut.
Imi tin lacrimile cu greu. O sa-mi treaca. A fost doar un vis.

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “Vise de noapte

  1. A fost doar un vis…
    Dar..sa te duci sa aprinzi o lumanare pentru ea..azi sau maine si sa dai ceva de pomana,un covrig,o portocala sau ceva ce ei ii placea. Cred ca te vegheaza de acolo de sus!

  2. nin

    La un an dupa ce a murit Danut, a plecat si buna mea Mama, bunica dinspre mama. A mai trait un an dupa Danut si a murit si de durerea ca Dumnezeu mi-a luat copilul in loc s-o ia pe ea, o baba …
    Il aveam deja pe Cristi, iar Mihaela, una dintre surorile mele era insarcinata cu primul ei copil (Dumnezeu sa-l tina sanatos, este cu un an mai mic decat Cristi). A visat-o pe Mama, care ii spunea sa faca mai repede „copcilu” si sa il dea ei ca sa aiba Danut cu cine se juca, ca ea nu-l mai poare supraveghea, ca alearga cu ceilalti copii de pe „acolo” … nu stiu daca sora mea se mai gandeste la asta, insa eu, de 24 de ani ma gandesc tot timpul la asta. Ce as putea face altceva?

  3. sunt ft rele visele astea, teribile. mai ales ca eu pe Ioana nu am visat-o niciodata. dar visul asta chiar a fost cutremurator, tocmai pentru ca a fost atat de bun si relaxat si melodios.
    nin,
    sigur ca te gandesti. e atat de legat de durerea ta incat o sa fie acolo mereu. cat te-ai stradui sa nu crezi in din astea, la un moment dat iti aduci aminte

  4. Ali

    Bai Shmen si eu am visat-o de curind pe Ioana si Silviu a visat-o. Suntem paranormali? Nu-mi mai amintesc visul dar stiu ca aveam o senzatie foarte misto…
    Am luat-o razna sau se apropie sfarsitul si cineva incearca sa ne faca sa ne relaxam…?!

  5. Ali,
    this is weird, mai ales ca eu nu am mai visat-o niciodata. o fi vrand si ea sa fie cu noi aici, cine stie?😦

  6. e doar un vis pana la urma🙂

  7. Ali

    I-am aprins o lumanare…

  8. eu ma visez mai meru ca ma mut in alta casa si alta data alta casa si toate casele care ma mut sunt vai mama lor urate in nauntru eu sunt feme e an virsta cand aveam 35 ani miea decedat sotul si mam recasatorit si de atunci visez va rog care stiti sa dati raspunsul va rog

  9. topaonita,
    eu nu sunt terapeut, dar din putinele-mi informaatii despre vise si subconstient stiu ca o casa visata este forma sufletului. poate ca nu te-ai regasit de atunci. intreaba pe cineva care are pregatire, poate sa-ti raspunda mai clar

Lasă un răspuns

