Seven pounds

Leapsa de la minunata Ambasadoare a fluturilor.
Trebuie sa spun 7 lucruri care nu prea se stiu despre mine.

1. In copilarie, mancam textile, hartie, lipici. In general, cam orice ce nu era mancare.
2. Am avut un var care a murit la 28 de ani din cauza bolii Hodgkin. Se intampla in 1986, cand eu aveam 10 ani
3. Pe la 12 ani am scris prima mea nuvela, era cu extraterestri si un fel de Indiana Jones impersonator :D. Si faceau toti tot felul de aventuri din care nimeni, nici macar eu, nu intelegeam nimic. A, si cu vampiri era. Cu de toate pentru toti. Sa nu se supere nimeni!
4. In 2006, as fi putut sa ma angajez la TVR si sa traiesc fara griji happily ever after, la Departamentul de Comunicare si Relatii Internationale, pe banii vostri. M-am razgandit in ultimul moment, pe motiv ca erau numai femei in departament.
5. Ocup locul 52 in acest top.
6. Urasc tequila.
7. Am carnet de sofer din 1998 si nu am mai condus din 2001. Probabil nu voi mai conduce niciodata.

Pasez aceasta leapsa urmatorilor: Nin, Roxana si Savanta.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Seven pounds

  1. ambasadoarea

    A, da, uitasem, eu mancam praful de pe flori, la tara 🙂 Si mie-mi placea lipiciul. O fi o chestie de zodie? :))

  2. hm, numele tau mi se pare chiar ok, dar locul 5..:))

  3. Hah, mi-am adus aminte ca scriam si eu povesti. Singura care le citea era sora’mea si o facea pe ascuns sa nu ma supar. Intr-o zi a venit si m-a intrebat de ce nu mai scriu? M-am socat si am intrebat-o daca a inteles ceva :))))

    :*:*

  4. Mi se pare ireal ca ai depasit-o in top pe Penelopa Muila. Presupun ca ai dat spaga..

  5. Nu-ti place sa conduci? E tare misto… mai ales daca bagi o tequila inainte! :))) Razi tot in cale!

  6. hehe scriam si eu povesti mika

Lasă un răspuns

