Situation

La parter, sub apartamentul nostru, s-au mutat unii. Care renoveaza din cap pana in picioare. Oameni de bun simt, cel putin comparativ cu vechii vecini care aveau palarii si mustati lungi si fuste colorate si un topor cu care m-au amenintat o data, ca se sparsese o teava.
Asa ca bocaneala, ciocaneala, zbarnaiala, muiala, toate astea sunt la ordinea zilei.
Inevitabil, omul, noul vecin, a venit la usa noastra cu o plangere. Teava de la baie ii face probleme, curge, ii nenoroceste tavanul. Cooperanti cum ne stiti, i-am lasat chiar oamenii lui sa intre, sa sparga masca de la cada, sa lucreze aproximativ 45 de minute 4 barbati in toata firea, sa repare avaria.
Nu am comentat. Am platit 300 RON fara sa vad vreun deviz, vreo chitanta, vreo garantie. A, si masca sparta nu a fost zidita la loc, fapt pentru care avem o gaura in cada.
300 RON am zis, da?
Asta se intampla acum 3 saptamani.
Aseara, vecinul imi apare iar la usa. Sa-mi spuna ca II CURGE APA PE PERETE LA BAIE. Si ca el cheama iar oamenii sa repare, ca de la noi curge.
De acord, coitze, dar nu oamenii tai AU REPARAT ce era de reparat in BAIA MEA ca sa nu mai curga in baia ta? Nu m-am conformat, inghitindu-ti conditiile, lucratorii, nota de plata, cu nici macar o luna in urma?
I-am zis sa-si aduca aceiasi oameni, luni, daca vrea, dar ca noi nu le mai dam niciun ban. Nu pot sa platesc de doua ori pentru aceeasi problema. Ca doar nu s-au intalnit hotu’ cu prostu’. I-a explicat si Jim aceeasi chestie.
Initial, el voia sa ii aduca azi, in zi de sambata, sa-mi intoarca iar casa cu fundul in sus. I-am spus ca luni mi se pare o zi mai potrivita pentru a-mi sparge iar toata baia.
Daca gresesc eu undeva in rationament, va rog sa-mi spuneti.

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “Situation

  1. Nu gresesti, dimpotriva.
    Daca voi nu sunteti la ultimul etaj, e posibil ca scurgerea sa vina de mai sus. Chiar de mult mai sus. (eu-s la 8 si l-am „fericit” pe ala de la 5, in vreme ce etajele 6 si 7 n-aveau nicio problema).
    La fel de bine e posibil ca scurgerea sa vina dintre etaje – moment in care toata reparatia se plateste, conform legii, de onor administratia blocului.

    Cand vin aia din nou, sa va repare si masca. Gratis. Pentru ca trebuia sa lase tot cel putin la fel de in ordine cum au gasit – daca nu mai bine.

  2. Mamituni,
    nu suntem la ultimul etaj, suntem de-abia la etajul 1. stiu ca e posibil sa vina de mai sus, dar nenea asta sustine ca la mine e spart. pai cum, nu ai reparat tu? iar muncitorii sunt, in majoritate, niste jepcari si niste nesimtiti.

  3. ambasadoarea

    Da, muncitorii sunt niste lepre toti. N-am gasit (eu si neamu’ meu) unu’ bun de cate ori am avut nevoie. S-ar putea sa fiu blestemata, ca atata ghinion parca nici eu nu pot avea. Pun pariu ca Chuk Norris ar sti ce sa faca in stituatii din astea :))

  4. Macar respecta oarece ore de liniste? Ca la noi in bloc orice renovare/reparatie se face ori dimineata la 7 ori la pranz, dupa 1, ca na, mananca omu si apoi munceste. Ceea ce inseamna suparare mare la noi in casa si nesomn pentru pice:d.
    Noi am fost singurii fraieri care faceam pauza la pranz si terminam seara la 8.

  5. adina

    no
    la mine e altfel
    tevile din casa sunt ale mele, alea din perete ale bloculuil blocul sa plateasca, adica fondurile ale de care nici pamantul nu stie cum se aduna si de ce, dar se aduna, month by month
    so….
    am patit ceva idem, a fost cu conducte din pereti
    au venit mesteri, i-am lasat in casa PE BAZA DE SEMNATURA DE LA ADMINISTRATOR ca fac totul la loc si nu am platit nimic
    acum, ce sa zic?
    sunt doar de sex feminin
    dracu stie de unde erau tevile si cine era de vina, dar eu stau la IV si s-au inundat toti peretii pana la parter
    asa ca…. asta e, i-am primit
    dar au facut tot in conditiile mele
    pana mea, adica ne tevuim sau nu ne mai tevuim?

    PS sper sa rezolvi, intr-un final, desi mi se pare ca esti prea indulgenta, la cum te stiu

  6. chiar nu e normal nici ca v-au lasat cu masca sparta nici ca nu au reusit sa depisteze cauza si sa o remedieze. Indiferent pe cine aduce vecinul tau de data asta, nu merita sa mai vada nici un sfant! In fond, tot oamenii lui sunt si aceia!
    … cu toate ca ar merita sa aduceti voi oamenii vostri care sa faca treaba ca la carte dar pe care sa ii plateasca el!!!

  7. deci, ma scuzi, gresesti complet. in primul rand, s-a demonstrat (clinic) faptul ca apa curge de jos in sus. la cerere si spre dovedire, pot oricand sa te introduc in societatea colocatarilor din scara de bloc a mama-mii. ea locuind la 3. restul la 4, presupun ca se intelege. in ultimii ani, a tot sfidat gravitatia intr-o nesimtire fara de hal… i-a inundat pe aia de deasupra ceva de speriat. unde mai pui, pe banii ei si pe muzica mea, hai da-o ba-n… ca sa zic asa. da’ in fine, ea e mai devianta din fire, ceea ce nu va dorim si dumneavoastra. ideea era ca gresesti. nu e de la tine. ma rog, cand o sa vina aia de la 2 sa comenteze, se schimba discutia🙂

  8. Roxana,
    da, oarecum le respecta sa stii. nu sunt felul ala cel mai rau.
    adina,
    ce-mi place mie cum ma motivezi tu :))
    gabi,
    ma crezi ca eu nu cunosc un lucrator care sa faca totul ca la carte???😦
    reversed,
    baaaai, io nu am zis ca nu de la mine curge, io am zis ca tot acolo a reparat acu trei saptamani si daca curge de la mine, dar reparat cu oamenii lui, poate ca oamenii lui nu au lucrat ca lumea si atunci ar cam trebui sa refaca lucrarea pe moca, right?

  9. Pingback: Bune de citit: 14-20 februarie 2011 | Dojo Blog

  10. pace pace intre doua dobitoace
    am hotarat de comun acord, noi si vecinul de jos, ca e teava comuna, asa ca trebuie s-o plateasca administratia. care mi s-a tocmit pe aici pe cat costa si pe cat nu costa ca-mi venea la un moment dat sa-i dau afara si sa-i platesc eu, numai sa plece😀

Lasă un răspuns

