Votati-ma si nu o sa va para rau! :D

VOTEZI la roblogfest 2011

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “Votati-ma si nu o sa va para rau! :D

  1. 😆
    Stai asa. Eu am facut click, dar de votat nu te-am votat. Asa ca nu stiu inca cum se sta cu parerile de rau de dupa. Dar voi reincerca dupa ce se deschide votarea.😉

  2. pin,
    se voteaza peste vreo 2 saptamani :)) m-am prins si eu intre timp. multumesc oricum :))

  3. bai, si mi-am zis de un catralion de ori pana acuma sa citesc naibii comentariile before acting🙂 intr-o intensa transa entuziasta (= puseu de adhd), m-am avantat sa votez, stai ca n-am cont, dupa care cica emailul meu nu e disponibil, deci am totusi cont, da-i sa-mi trimita parola si user, nu-mi place userul, schimba-l, delogheaza, relogheaza, baga pilates hardcore session ca sa fie deshtu’ pregatit sa dea click… si nimic. am dat cu cei trei mausi disponibili in aceasta casa (care nici macar nu-i a mea, de unde rezulta oarecum ca nici mausii nu-s ai mei, si nici peretii care vor urma in discurs) de toti peretii, si cand sa ma hotarasc s-arunc si laptopu’ pe geam, mi-am dat seama ca nu-i al meu🙂 sooo…peste doo sapatamani zici, da? nu de alta, da’ indivizii cu usoare tulburari..e mai bine sa se pregateasca din timp🙂 suport moral puternic pana atunci😀

  4. reversed,
    bai imi pare rau. se vede treaba ca si io am actionat fix la fel. las’ ca va mai aduc aminte😀 multam anyway

  5. Io în capu meu te-am votat deja, fizic o să o fac atunci când se dă drumul la votare. Pupez!

  6. Nauti's

    Mentionez ca mi-am facut cont si te-am votat; se pare ca ai avut soarta obisnuita a candidatilor mei.

  7. Nauti's

    P.S. Trebuia sa dai si tu un lighean, un cocean, o punga de malai, ceva, acolo …

  8. Nauti’s
    multumesc, m-am luat cu altele si nu mi-am facut campanie😀

Lasă un răspuns

