Categoria ”Am fost un dobitoc”

Multi eroi sunt, de fapt, idioti. Habar nu au in ce sa baga sau vor sa experimenteze sau nu au de ales, se baga in cacat pana la nas si au norocul sa iasa bine, ca sa traiasca apoi si sa apuce sa povesteasca.
Dupa un an si jumatate am ajuns la concluzia ca, desi am nascut natural, nasterea naturala nu e pentru mine. Daca v-am oferit vreodata senzatia ca sunt vreo curajoasa… ei bine, da, chiar sunt, asa sunt eu, mai fac acte de curaj.
Insa nu as mai naste inca o data pe cale naturala, nu, multumesc!, am si alte moduri de a-mi petrece o zi de vara pana-n seara de la 9 dimineata pana la 10 seara :D. Si mai ales fara finaluri in care doua moase ma apasa pe coaste ca sa arunce plodul in lumea asta nasoala. Dar nu numai.
Nu o sa ma apuc acum sa descriu cu lux de amanunte aventurile mele in ziua de 27 august 2009, cand m-a mancat in fund s-o nasc pe Olga natural provocat. Sunt momente de ”neuitat”, intr-adevar, nu a fost cea mai rea zi din viata mea si nici macar cea mai dureroasa, dar pot sa spun ca totul s-a derulat superciudat, ceea ce, pe viitor, mi-as dori sa evit 😀
Nu vreau sa descurajez pe nimeni care alege nasterea naturala. Atat va spun: E o zi din viata voastra. Daca va setati pe ideea asta, o sa fie totul mai usor 😀
In plus, am vazut pe Zone Reality un documentar cu femei care nasc, multumim, nu ne mai trebuie, l-am vazut si in momentul in care voiam de fapt sa dorm, mi-a zburat orice somn de la ochi. Lucru pe care, in cazul meu, filmele horror nu-l reusesc.
Acestea fiind zise, recunosc ca am fost cam inconstienta. Eu sunt o fetita alintata si as vrea sa raman asa. Daca o sa mai fac vreodata vreun broscoi, o sa ma las taiata pe burta, desi nici operatiile nu le gust in mod deosebit.

10 comentarii

Din categoria Uncategorized

10 răspunsuri la „Categoria ”Am fost un dobitoc”

  1. ambasadoarea

    Ba, tu stii ca la mine chiar a functionat chestia asta cu „e o zi din viata ta”? Pana sa-mi spui tu, chiar nu ma gandisem ca e, pana la urma, DOAR o zi din viata mea 😀 So, I guess ca tre sa fac cinste c-o bere (sau 2-3, depinde cine sta cu fetili).

  2. nu stiu cum e sa nasti natural… imi dau seama ca poate fi tare greu, chiar si traumatizant in unele cazuri – atat pentru mama cat si pentru copil. Cred insa, ca atat in cazul nasterii naturale cat si al celei prin cezariana, greul depinde tare mult de capaciatea de refacere a organismului mamei. Eu am fost norocoasa si nu m-am resimtit dupa operatie, insa stiu femei care si-au revenit in 2-4 luni de la operatie, care nu au putut sa isi tina copilul in brate fara sprijin in toata aceasta perioada sau care abia se puteau misca…
    Daca „te-ai setat” pe cezariana, in cazul unei eventuale a doua nasteri, iti tin pumnii. Sa ai parte de o nastere precum ti-o doresti!

  3. ambasadoarea,
    sa stii ca asa gandesc in mai multe situatii. nu exista ceva care sa sa dureze mai mult si sa te afecteze (la fel de) nasol mai multe zile la rand 😀
    gabi,
    sa stii ca eu stiu ce inseamna si cezariana. in 2008 am fost operata de extrauterina, ceea ce e fix acelasi lucru. m-am simtit oribil, lesinam tinuta de doi oameni, ma miscam ca yeti si ma dadeam jos din pat cu strategie stabilita indelung inainte. in plus, anesteziile totale sau partialema dispera. dar mai ales alea totale. control freak cum sunt, gandul ca eu sint inconstienta si cineva ma taie ma termina. nicicum nu e bine :))

  4. @shmeny, stiu ca cezariene cu anestezie totala nu se fac decat in caz de complicatii… eu am avut rahie si am stat treaza tot timpul. Wow! Chiar te admir pentru curaj daca ai reactionat asa la o operatie si ai mai fi dispusa la inca una! Eu nu am avut treaba dupa cezariana: iesita din operatie la 22.00, la 7.30 eram in dus si spre dupa amiaza urcam si coboram 3 etaje, doar ca sa fac miscare. Sper sa fie la fel si la a doua.:)
    … totodata, incep sa inteleg mai bine cum a perceput corpul tau travaliul si nasterea naturala… brrrrrr. Bine ca nu e decat o zi! 😉
    ah, si nu uita: ai grija ce loc alegi pentru tatuaj, mai ales ca te tenteaza ideea unei cezariene. 😉 … ti-ai facut pana la urma tatuajul, sau macar ai ales modelul?

  5. gabi,
    nici rahia nu-mi surade. :)) sunt un pusti alintat, ti-am zis, am avut rahie la apendicita. era freaky cum vorbeam eu cu medicii si auzeam cum mi-o ia inima la trap si voiam sa plec de acolo si nu puteam :))
    modelul l-am ales, da, dar nu am ajuns sa-l fac. o sa-l fac undeva la vedere oarecum, deci nicidecum pe la cezariana 🙂

  6. uff, la mine s-a rezolvat in mai putin de 3 ore cu dureri doar in ultima ora. cred ca am fost norocoasa. daca era o zi intreaga nu aveam destul curaj… oricum se zice ca a doua oara e mai simplu 🙂

  7. nin

    huh, ce de copii alintati 😀

  8. bai, eu pe kiddo l-am produs cu cezariana. si inca cu epidurala 🙂 la care am renuntat (cu greu, incercand initial diverse tactici de schimb de genu’ ia copchilu’ – jos laba de pe cateter :)) ) in ziua externarii, asa ca am plecat zen shui acasa. n-a fost chiar floare la ureche, tinand cont ca de regula jelesc o saptamana si de la o taietura intr-o coala A4, daramite.. 🙂 insa, comparativ cu ceea ce a nascut imaginatia mea in privinta alternativelor..zen shui rocks 🙂

  9. Camelia,
    da, norocoasa, intr-adevar. sa vedem daca va exista si al doilea 😀
    nin,
    da, tu stii cel mai bine 🙂
    reversed,
    si da, tot ce ti-ai imaginat este adevarat, crede-ma, doar ca uiti dupa aceea. si nu neaparat datorita faptului ca ”vai, copilul e asa de dragut incat uiti tot cand il vezi”, nu, nu de asta, ci pentru mecanismul uitarii este cel mai minunat din toata lumea

  10. toader

    nu e nevoie de cezariana. cu peridurala tot te doare dar nu asa rau si nu traumatizeaza. (si costa. )

    iar a doua oara e intotdeauna mai usor.

    desigur, nu pentru jim.

Lasă un răspuns

