Pantofi si prieteni. Unde, da, prietenii sunt prieteni, iar pantofii sunt dusmani

Bai, carei divinitati trebuie sa ma adresez ca sa ma ajute sa invat dracului sa port si eu pantofi cu toc pana nu implinesc 60 de ani?
Mi-am luat o pereche gri, frumoasa foc, cu tocuri absolut rezonabile.
Luni am stat o zi intreaga pe ei si parca mi-a scos cineva ochii cu fierul inrosit. Parca m-a legat cineva de cozile a 9 camile in calduri care m-au tarat prin tot centrul orasului, sfasiindu-mi corazonul. Si nu numai.
Parca mi-a smuls cineva unghiile si limba, cum am vazut eu cand eram copil in filmul Salamandra-cu-Franco-Nero-si-m-a-marcat-pe-viata.
Parca m-a tinut cineva treaz 12 zile si nopti la rand, plesnindu-ma cu biciusca la talpi in momentul cand vedea ca atipesc.
Parca m-a impins cineva pe scari, pret de vreo 890 de trepte.
Si culmea e ca pe cineva-ul asta il cunosc. Cineva c’est moi!

***

Iar in acest rastimp in care eu imi oblojeam talpile arzande si degetele stramtorate, Lia ma lauda de mi-au rosit si stramosii pe motiv de Urechile pisicii Olga. Multam tare, fata draga!

23 comentarii

Din categoria Uncategorized

23 de răspunsuri la „Pantofi si prieteni. Unde, da, prietenii sunt prieteni, iar pantofii sunt dusmani

  1. nin

    bei, in primul rand eu cre’ca tu ai inceput cu durerile inca de cand ti i-ai cumparat, dar nu ai ce face…pe strada ii porti, mergi gratios, iar aici poti sa injuri cat te tin curelele pe motive de tocuri!

    in al doilea ci cel de pe urma rand, cand am vrut sa dau buzna si io pe linkul pus de tine, m-am busit de zid de mi-au saritu ochii. a se citi ca nu m-a dus nicaieri … trebuia sa ciocanesc mai intai?
    hai noroc!

  2. Bre, madam! rebel ie cu un singur l, bre! Că d-aia nu merge linku și se dă bietul Nin cu capu în zid! Da să știi că a fost cu mare drag și plăcere ce am scris 🙂 Te pupez tare!

  3. ramona

    Buna,Oana!
    Trebuie doar sa descoperi „calapodul” care ti se potriveste,nu are legatura cu tocul,parerea mea…eu in ultima vreme port pantofi cu „platforma” (par super inalti si sunt extrem de comozi) si deschisi in fata.
    Succes!

  4. nin

    am reusit LiaLia!!! si sunt „biata nin” :))

  5. ceska777

    Eu zic pas la asa torturi din start: nohighheelshoes!

  6. mergi intr-un magazin mare de pantofi. probeaza multe, multe modele de pantofi cu toc, croiuri si calapoade diferite, chiar daca unii si te par urati cu spume. vei constata ca pe unele modele te simti extrem de bine, iti pica centrul de greutatea unde trebuie, nu te strang si ai putea sa pleci pe jos cu ei fara sa te temi de rani sau disconfort. picioarele mai late se simt bine pe calapodul german, cu tocul drept, picioarele lungi si subtiri – pe calapod italian.

  7. ambasadoarea

    :)) Hai ca m-am distrat iar. Si eu vreau sa ma duc la shopping de pantofi cu Simf.

  8. @ambasadoarea – sunt deja la a 2-a pereche de pantofi cu toc, urmatoarele sopinguri de incaltari se fac in magazine de articole sportive:)

  9. Sa-mi fut una – daca ai vazut filmu Salamandra la Cinema Rond, langa Piata Cosbuc, pe data de 12 septembrie 1981, de la ora 17.00, asta da coincidenta. Nu faptul ca si pe mine m-a marcat aceeasi scena…

  10. important este, daca n-ai mai purtat, sa n-o faci timp de o zi intreaga…ca iti ies genunchii prin urechi de durere…se incepe catinel…intai o plimbarica prin casa sa se largeasca nitel, o fuguta la un ceai, o plimbare prin parc si dupa aia o zi intreaga la munca 😛

  11. cronicaru,
    😀 tare scena
    fetele mele, mai ales dush,
    nu pot, soro! nu poci! am picioare strambe si cap si mai stramb. mie imi plac slapii, ma. nu sunt fetita, sunt baietel

  12. atunci da-le foc! o doamna frumoasa este frumoasa si pe un pantof cu toc cui dar si desculta. Pana la capat tre sa te simti bine si comod, mai ales ca ai bubulina dupa care incepi sa alergi cat te tin puterile..asa ca un slap e safe.

  13. Fato, până și la asta suntem la fel! Și eu tot genul șlap-abidas sunt, consider tocurile o invenție diabolică :)))

  14. Lia,
    si mai uram si slim jeans. eu una ii urasc si pentru ca ii poarta toate grasele, unde te uiti te izbeste o grasa in slimsi.

  15. Dada! Și mai fac și picioarele strâmbe și scurte, că majoritatea gagicelor nu au 45 de kile și 1,70 minim 😀

  16. ceska777

    Aveti ceva cu grasele?

  17. eu am ceva cu slimsii. mi se pare cea mai oribila uniforma de la aceea ceausista de clasele 5-8 incoace

  18. Shmenoasa draga. Te inteleg perfect. Io cand le vad pe femeile care poarta loubutini din aia cu toc din ala (de nici in vis nu pot sa port ca ma impiedic) ma sochez. Io cred ca e vorba de antrenament. Si vointa. Si atitudine.

    Incepe cu tocuri mai mici. Si tot asa.

    A?

  19. Băi, așa se numește filmul?! Încă mai am coșmaruri.
    Da, ai dreptate, Salamandra, așa îi zicea… brrr….

  20. Ali

    Bai cred ca „Salamandra” a marcat o generatie intreaga, dar unii inca pot purta pantofi cu toc, pe cand altii(tele) ca noi NU. :)) :)) :)) :))

  21. Oterbiloc

    Seara buna,
    Din categoria „Lasa-i sa se confeseze, oricine ar fi”, „Urechile pisicii Olga” e ca un borcan de dulceata facuta de bunica: nu vrei sa-l termini dar e prea buna sa te opresti din mancat. Si cum statea ea asa, acoperita de manuale de jurnalism si P.R, pe standul Tritonic din holul scolii, habar n-aveam ca Vlad deja incepuse a o citi. Ne-am oprit odata si nu era nimeni pe acolo. Mi-a citit putin si i-am zis s-o fure. Si-a bagat-o sub geaca si am fugit. El a terminat-o doua zile dupa, eu nu vreau inca. A zis c-o ducem inapoi dupa ce-o termin. Imi place totusi sa fur carti:D As fura „Urechile pisicii Olga” si de m-or pune la munca „silnica”. O sa-mi strang bani.
    Azi am gasit blogul si…hi hi..bine ca nu se poate fura si spatiul virtual. E bine tare aici. O sa mai vin.
    Sarumana!

  22. Oterbiloc,
    cred ca asa compliment nu mi s-a mai facut in mileniul asta. pe bune, sunt fericita si ma bucur ca am iscat o mica infractiune, iertabila, de altfel, cand e vorba de carti. am rosit.

  23. da’ eu cand… atunci nu mai era iertabila? :))

Lasă un răspuns

