Ipoteze din viitor. Olga si barbatii

Am cateva probleme.
1) Pe Olga o cheama Olga-Daria Russo-Dusmanescu. Asta pentru ca eu am avioane in cap si am vrut sa pastreze si numele meu celebru. Nu m-am gandit la faptul ca, in aceeasi perioada cu mine, poate chiar in acelasi spital, o alta femeie nebuna si extraorgolioasa nastea, sa zicem, un baiat.
Un baiat frumos pe care l-a numit, de exemplu, Ionut-Razvan Teodorescu-Mincu.
Buuuun. Peste 21 de ani (dar eu sper ca peste mai mult timp) frumoasa si virtuoasa (spre binele pielii ei!) Olga-Daria Russo-Dusmanescu se indragosteste lulea de educatul si mult-spiritualul Ionut-Razvan Teodorescu-Mincu.
Se casatoresc.
IMAGINATI-VA acum cum ar chema-o pe Olga dupa casatorie, pentru ca, urmand firul logico-genetic, va fi si ea orgolioasa si va dori sa isi pastreze numele de domnisoara, pe care il va fi facut, la randul ei, celebru.
Daca nu va imaginati, va scriu eu aici. Olga-Daria Russo-Dusmanescu Teodorescu-Mincu. Nice!
2) Eu apreciez curentul bio, chiar daca recunosc ca nu l-am adoptat. Cred ca e foarte bine sa-ti hranesti bio copilul. Dar nu copilul meu. Caci intrebarea e ce te faci pe termen lung?
Ce te faci la 3 ani, il duci la gradinita bio, cu educatoare bio, cu jucarii bio? Nu cred ca exista asa ceva, ar costa 100 de milioane de luna pe cap de plod furajat. Si daca il duci la gradinita ne-bio, risti sa faca soc anafilactic cand pune limba pe un orez ne-bio cu lapte ne-bio? Sau ii dai bio la pachet, lasandu-l sa saliveze la snitelul, fasolea si prajiturile ne-bio ale muritorilor de rand?
Extinzand ipotezele de mai sus si combinandu-le, atat va spun. Cand Teodorescu-Mincu jr. va intra la mine in casa pentru prima oara, in incercarea sa de a ma vraji asa cum o va fi vrajit pe fie-mea, o sa-i pun pe masa un mare hamburger imbibat in uleiuri animale cu cartofi prajiti, o mare inghetata NE-BIO cu ciocolata din cea mai nesanatoasa, niste mici, niste pulpa de porc de la macelarie. Daca le mananca, e fratele meu.
Daca le refuza si cere shake de cereale cu flori scuturate de sunatoare si ou de potarniche crescuta in mediu septic, atunci avem o problema. „Fata mea nu gateste bio”, o sa-i spun sec si o sa stau cu ei in camera pana cand o sa plece acasa.

17 comentarii

Filed under Uncategorized

17 responses to “Ipoteze din viitor. Olga si barbatii

  1. nin

    =)) vaiiii! =))

  2. Hahaha, Miranda Veracruz Delahoja Cardinal :))) Remember Bundy?😀 Eu am 4 nume (2+2) și îți spun că de pe acum nu e foarte amuzant. Mi-ar plăcea să mă mărit care are numele de familie X, Y eventual It😀 Eu chiar cunosc pe cineva care a fost crescut până la 5 ani atât de bio, eco și steril, încât nu au putut să-l opereze de apendicită că nu avea anticorpi.

  3. Hahahah ce nume misto are Olga!!!

    Mici. Mi-a lasat apa-n gura. Eu sunt semi bio… cred. Adica mananc fructe si legume si incerc sa beau aia 2 litri de apa. Dar carnea, carnea e mama lor!

  4. auzi da tu ti-l imaginezi pe teodorescumincul olgai? ca mie mi-e complet neclar cum o sa fie al smarandei. nici unul dintre ei

  5. Eu cred ca cel mai potrivit viitor sot pentru Olga Daria fara numar la nume este copchilul meu, fratili tau, copilul ala de mananca fara numar orice-i dai si cred ca poeste douaj’de ani va manca cu batai la gura tot ceea ce-i vei servi tu la prima voastra intalneala.Si va veni acasa sa-mi spuna ca Olga, nume fara numar, are o mama care desi s-a dat dusa de langa ei dupa juma de ora de vizita, el si-ar fi dorit sa stea cu ei nu numai cat a stat el la Olga ta cu nume fara numar ba sa-l conduca si pana acasa cu ceva d-alea ne bio la pachet si pentru viitorii cuscrii.
    Si am ras de-am capiat la postul asta.
    Va pupa potentiala cuscra ne -bio total .

  6. Nu stiu cum sunt produsele bio in RO, aici in afara de organice (mai scumpe in general, dar ieftinite cu ceva timp inainte de a se strica), orice ai cumpara are acelasi gust de prezervativ fara arome.

  7. A, cred ca Olga are 2 optiuni: ori isi alege dintre toate numele p-al’ de-i place mai mult, ori se bazeaza pe functionarii de la evidenta populatiei sa taie tot ce nu mai incape in buletin. Eh, asta sa fie singura ei problema🙂

  8. ceska777

    Cred ca nepotul o sa fie cel mai mare fan al tau:nepotii primesc (mereu) de la bunici chestii care acasa sunt interzise! Si le adora! Si asta ii face pe bunici speciali. Si peste 35 de ani juniorul le va povestii propriilor copii:” ehei, la bunica dusmanescu am mancat niste burgeri…. dar mititeii……o minune!”

  9. :)) Ai mare dreptate cu alimentatia… daca copilul nu este crescut intr-un mod echilibrat va ajunge sa fie marginalizat prin limitarea optiunilor pe care le va avea la dispozitie. La cosmeticale eu am optat pentru bio/naturiste ca imi par mai sanatoase, si pentru ca astea i-au mers ei mai bine, dar la capitolul alimentatie nici eu nici ea nu ne dam in laturi de la alimentele „populare” … plus ca nu cred ca ceea ce se gaseste la noi pe piata e bio 100%. Recunosc, totusi, ca pentru ea incercam sa ne aprovizionam cat mai natural, eventual direct de la producator… dar nu sunt bio, ci doar alimente sanatoase – sper.🙂
    Eu zic sa nu iti mai faci griji cu numele, ca poate pana ajunge ea sa se marite, ajunge si la noi moda de la italieni – fiecare isi pastreaza numele sau dupa casatorie. Acolo sunt putin cei ce iau numele celuilalt…

  10. Breee, ce avusăși breee cu copchila! Eu abia astept sa-mi schimb numele, sa fie mai scurt pacatele mele (ca am doua prenume, amandoua cat o zi de post, plus numele lung). Ala nou are 3 litere! 3! Un vis! :)))

  11. Ma, uite la asta cu numele nu m-am gandit. Pe a mea o cheama rosu. Si Ioana si Andreea. Astea doua sunt nume cuminti. Dar Rosu…Tre sa vedem sa nu vina cu vreun Galben, Verde acasa…desi un Albastru cred ca ar accepta ta-su, stelistu familiei.
    Iar in cazul Olgai, paote alege unul din cele doua nume de familie si viitorul domn alege si el un nume..si gata, ramane un om cu doar 4 nume. Nu?

  12. hahaha Ioana-Andreea Rosu-Albastru :)))))))

  13. Tocmai astazi discutam la lucru cu o colega, despre nepoata ei, pe care o chema de domnisoara Jennifer White. Care s-a maritat cu Rob Black, dar n-a vrut sa-si ia numele lui, si le-a hyphen-at (concatenat sau cum se cheama). Ideea e ca radeam pe prapaditelea cand ne gandeam daca pe copii ii va chema White-Black sau Grey – si cat misto o sa-si ia pe tema asta (exceptand misto-ul pe care mirii si l-au luat la nunta, cand domnisoara White a fost imbracata in alb si domnul Black in negru (eu macar aveam inspiratia sa o fac taman pe dos, ori la bal ori la spital) – si toate glumele aferente care au decurs din asta. Si acuma vii si tu cu postul asta si ma faci sa ma stric de ras…
    Trebuie sa ne tii la curent, peste (si noi speram ca destul de multi) ani, cand ii va veni randul Olgai, ce ii scoate soarta in cale :-)))
    Pupam.

  14. soarta? pai noi aici pe soarta ne bazam sau pe o selectie bine facuta, cu sabia intr-o mana si ghioaga in cealalta? si cand zic sabie sa nu intelegeti sabie ninja, d-aia ghei. nu taica, palos neaos, cum a lasat Al de Sus,

  15. Anca

    :))) Sa-nteleg ca pana se marita Olga te apuci si tu de gatit?🙂 Sau tu doar le asezi masa?

  16. Nauti's

    No bine, madam… deja te indrepti implacabil spre conditia de soacra

  17. Anca,
    doar le-o asez, normal
    Nauti’s,
    am toate calitatile. sunt pisaloaga, istericuta, rautacioasa, fixista, ma uit urat pe sub sprancene, mi se zbate vena de la orice. Deci da. Mother-in-law material

Lasă un răspuns

