Miscelanoase

Stii cum afli ca ai imbatranit iremediabil? Atunci cand te vaiti ca implinesti, de pilda, 35 de ani sambata asta, care vine… Pana acum cativa ani, lumea se ingramadea sa te ameninte „Auzi, te si plesnesc!”, „Bai, inceteaza, ca 32-33-28-30 nu inseamna batran”, „Dar eu ce sa mai zic, ca fac 38?” Acum, din bun simt si respect pentru the elders, nici macar aia mai mari ca tine, care pana acum se simteau jigniti ca te alinti dandu-te vartsnic cand de fapt nu erai (da’ erai, de fapt!), nici macar aia, zic, nu se mai inghesuie sa te flateze-admirativo-amenintator. Nu mai incape indoiala. Imbatranesti si-ti pare rau si le pare rau si lor.
De-aia zic: sa curga berea!

LE: Si iata primul semn de dementa senila. Mi-am pizdilificat blogul italicizandu-l si nu mai stiu sa-l repar.

***

Dimineata ma grabeam cu Olga inspre Adriana, zana buna care are grija de ea, si inspre celelalte doua capre care o accepta pe Olga drept sora, cat timp eu sunt la munca. Ma grabeam, zic, treceam Colentina ca maehlstroem-ul, lasand in urma mea babe lovite fatal in sacosa si prescolari lesinati de tsunami. Cand, in fata la BCR, ma opreste gingas un tataita. Care o fi zis ca sunt cu plodul la plimbarea de dimineata, nicidecum in cursa sustinuta a inarmarii pentru o cauza dreapta: masa de dimineata a Olgai, pe care nu apuc sa i-o dau acasa. Si mosulica m-a luat sa-i explic cu ATM-ul si cu cardul, ca oare cat mai are sold, da’ cardul lui e de debit sau de credit, ca oare chitanta e bine sau nu s-o ia, ca e mai rau acum, cu ecranul-asta-pe-care-trebuie-doar-sa-l-atingi, ca lui cu butoane ii placea mai mult inainte… Si eu bateam din paslari ca soldatul rus si ma intrebam cand scap de tataita, dragut-dragut si sa-ajutam-oamenii-batrani, de acord, dar articolele alea nu se scriu singure la serviciu.

***

In tramvai, eu, inca alti 3800 de cetateni storciti cu fata in geam si, unii dintre ei, cu mainile in gentile altora. Nu era vina lor! Asa e in tramvaiul 21, inghesuiala. Romani-romani, rromani-rromani si pakistanezi. Pakistani? Bai, de cand nu m-am mai dus eu la serviciu, ori s-a mutat Bucurestiul la Londra ori vitzavercea, ca era in 21 mai rau ca in Kashmir. Nu-i bai, mie imi plac strainii si diversitatea, nu pricep doar pe ce criterii au ales ei tarisoara asta.

24 comentarii

Filed under Uncategorized

24 responses to “Miscelanoase

  1. ceska777

    Se poate si mai rau: sa implinesti duminica 40! Nuuuuu, nu eu, verisoara sotului. Dar ne cheama sa jelim impreuna….

  2. ceska777

    Totusi….la multi ani!😉

  3. va multumim! eu si cealalta personalitate a mea, cea tanara si primavaroasa

  4. hopa?? incepusi munca? cum s-o terminat razboiul cu ei?
    si las sa vina la multi ani🙂 sanatosi sa fie si voiosi!

  5. nin

    lasa, ma astea cu varstele ca ma apuca bucuria, ia zi, avea tataie bani pe card? cam cati?

  6. 93,76 ron =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  7. nin

    m-am tuflit!!!! merçi oricum!

  8. am vrut sa scriu de aseara. bai, si aveam asa un spici motivational despre cum 35 e noul 30 si alea alea…si a murit wordpressu’ cu totu’. pe ce buton ai mai apasat, ha? :))))

  9. In afara subiectului😦 .
    Sunteti amabil sa imi raspundeti (pe blogul meu) la intrebarea: tu ce sti despre Valcea? ( http://claudiunitisor.wordpress.com/2011/03/23/tu-ce-stii-despre-valcea )
    puteti sterge acest comment sau puteti sa le dati sansa si unor cititori ai blogului dvs. isi spuna parerea (stiu ca stiati asta🙂 ). Nu este vb despre vizite ci chiar ma intereseaza comantariile dvs.
    Va multumesc.

  10. Fato, scoate italicu, am impresia că scrii în citate (io pentru asta îl folosesc) :))
    Mamaie, ce să-ți spun, când aveam vreo 5-6 ani credeam că pe la 30 și ceva oamenii se pregătesc să moară, așa că eu zic că te ții bine :)) I-aș fi dat eu bani lui tataie doar să te văd cum îi explici, dar și mai bine, să îl aud pe omulețul din capul tău cum urlă: în biiip-ul mă-sii, tataie, ce nu înțelegi??? Ce biiip de ghinion am eu să mă fi oprit tocmai pe mine, tocmai acum? Hihihihi!
    Am voie și eu să spun aici la tine că cei mai de rahat, doi bani, jmecherași ordinari bărbați pe care i-am cunoscut (slavă domnului, nu și combinat) sunt din Vâlcea? În rest, mai știu că trec prin Vâlcea ca să ajung la frumosul Sibiu😀

  11. reversed,
    nu ti-au murit butoanele intamplator. erai pe punctul sa spui niste lucruri frumoase, dar total in neconcordanta cu realitatea, de-aia…😀
    Lia,
    nu pot scoate, mama, italicul, caci sunt oarecum retardata.
    iar ala cu valcea lui… doamne, aici e casa de nebuni

  12. ce e de stiut? frauda pe net.

  13. aaa, da’ nu vroiam sa zic nimic frumos, vroiam de fapt sa-ti zic de valcea. da’ de ciuda ca io n-am stalkeri de-astia cu un singur i dupa sti, m-am ofticat si nu mai zic nimic. iete cat de ofticata is, scriu italic, na🙂

  14. Ce tehnică, dom’le.
    Constatăm, deci, că te-au primit înapoi la fabrică. Nici nu ştiu de cine să-mi pară rău – de ei sau de tine?

  15. La ala cu valcea e tare ca a scris sti, dar in titlu e corect scris :)))

  16. Deciiii…. :))) da io ce sa-ti mai zic ca fac 38? Ha?

  17. Sa curga berea!!! :* Si spor la munca

  18. iri

    la multi ani pentru maine!!!

  19. iti multumesc, evergreen, iti multumesc, iri!

  20. LA MULTI ANI, sa traiesti, sa infloresti🙂, sanatate bucurii si bomboane la copii :)) cado’ ti-am trimis editia de colectie „valcea: ghid complet de imbogatire a cunostintelor generale”, stiu cat ti l-ai dorit😀 (era mititel asa ca l-am bagat direct pe sub usa, sper ca l-ai gasit si n-a nimerit sub vreun pres ceva :)) )

  21. In articolul asta unde ai

    <strong>the elders</strong><em>

    sterge

    <em>

    Cred ca de acolo e🙂

    Iti dai seama cat de senil sunt eu, daca m-am apucat sa caut unde e greseala? :))))

  22. Bravo ma, Alex! Cum dracu stii asa ceva?

  23. Pasiune mistuitoare! – nu pentru tine (relax, dom’le Beam!🙂 ), ci pentru html / css / php si alte cuvinte d-astea scurte – intretinuta timp de 10-15 ani cu multa munca😀

Lasă un răspuns

