Despre barbati

Pe strada.
Una, mai in varsta (cu superstitia in varf de bat, interceptand, probabil, o vecina care a nesocotit zicerea): Draga, tu nu stii ca nu e bine sa te intorci din drum?.
Alta, nitelus mai tanara: Eeee, m-am intors dupa sotu’…
Nu stiu cum sa va descriu expresia de pe fata primei femei… In plus gestul cu mana, a lehamite. Gen „ti-ai ales cel mai prost motiv sa te intorci din drum, cretino, barbatii nu merita nimic, stiu eu mai bine, ca sunt mai batrana, nu te intoarce dupa nici unul, ca nu faci nici o afacere”. Mi-a fost clar. Superstitia asta de la una care s-a intors la un barbat ni se trage.

***

Barbatul meu imaginar, barbatul ideal, barbatul perfect, barbatul barbatilor, a murit, nu mai e, i-am dat papucii si nu-l mai vreau. Nu-i mai gasesc rostul. La revedere, barbatule minunat din capul meu!

***

In schimb, a aparut o femeie imaginara minunata😉

***

Am avut un vis cretin, cu un viol pe o barca. Lasand la o parte violul, barca era foarte misto. Trei cabine, mobilata complet, bucatarie moderna, navigam undeva in Nord.

8 comentarii

Filed under Uncategorized

8 responses to “Despre barbati

  1. daniela

    poate veneai la mine in vizita; fiind asistenta sociala, te ajutam sa treci si de episodul cu violul😉

  2. nin

    nu maaaa, noi spunem ceva de genul „dupa autobuz si dupa barbati nu se alearga” si, ghici? da, ei spun „dupa femei si dupa tramvai nu se alearga”, dar parca nu i-as zice asteai superstitie :))

    marfa fraza nr. 2!

    bulversanta nr. 3😀

    pai nu ai zis esentialul, cine dedea si cine primea (ooops! scuze, da nu mai sterg!) – asta la nr. 4

    off topic: forteaza-te un pic si pentru zilele de joi! ca de nu, termin misiunea asta care imi mananca tot timpul si orice urma de inteligenta si ma voi forta eu!!!

  3. Lara Mar

    si continuarea e ca n-are sens sa alergi pentru ca vine intotdeauna altul (tramvai, barbat)😉

  4. nin

    cooorect, Lara Mar!

  5. Ali

    ba, iar esti dusa …pe barci…?
    nu te mai potolesti odata cu marinarii astia din viata ta?
    tu nu vezi ca ai rau de mare?
    nu mai face excese…

  6. Mi-am amintit de vorba aia „dupa barbati si tren sa nu alergi niciodata”

    Eu inca mai am barbatul imaginar. E bun la mintea omului

    :))))

  7. Cu violul, nu știu ce să zic…Cred că era bărbatul ăla imaginar, supărat că nu te-ai mai întors la el!:D

Lasă un răspuns

