Carti bune, carti istete

Va recomand cu caldura noua seria de carti care ies in fiecare saptamana cu Gazeta Sporturilor, Top 10 carti care te ajuta sa evoluezi. Din seria „Psihologia Practica”, publicata de Editura Trei, au aparut deja doua carti: „Cartea Gesturilor” si „Cum sa ne purtam cu personalitatile dificile”. Sunt chiar relaxante, scrise pe intelesul tuturor si pot fi niste cadouri utile de Paste🙂.
Miercurea viitoare va aparea volumul „Cum sa fim fericiti in cuplu. Intre fidelitate si infidelitate”.
Toate cartile iesite cu Gazeta se vind la tarabe la jumatate de pret fata de cele comercializate in librarii.

4 comentarii

Filed under Uncategorized

4 responses to “Carti bune, carti istete

  1. Total offtopic si din senin – modifica-ma si pe mine in lista asta lunga de alaturi de-i zici blogroll, ca nu mai am cratime de cand m-am mutat😀

    Sar’manaaa.

  2. Mda’ „Cum sa exulti de fericire la lucru in perioada de criza” nu este in colectie??? As avea nevoie. Optional, volumul „Cum sa te faci ca ploua cind altii ning”.

  3. Eclectical,
    iti dau eu volumul „azi-am-ratat-sedinta-de-sumar-pt-ca-habar-nu-am-ce-faceam-cand-s-au-carat-colegii-mei-in-sala-de-meeting”

Lasă un răspuns

