Ciorne

Aseara am plecat de acasa, eu, cu copilul meu si gandurile mele. Copilul urma sa fie lasat in grija altcuiva, ca mama sa se duca la Shakira.
Pe drum, simteam ca am uitat ceva. Ceva de genul ”ai uitat sa-ti pui chilotii” sau ”ai uitat sa platesti lumina” sau ”ai uitat sa incui” asa. Am lasat-o sa treaca.
Peste 2 ore m-a sunat tatal lu’ Olga, care mi-a zis ca a gasit usa data de perete. Aha, deci aia cu incuiatul era.
Probabil ca voi incredintata adultului responsabil. Care naiba stie cine e.

***

Azi am trecut de doua ori pe langa cadavrul unui pui de vrabie. Pe acelasi pui l-am vazut schiopatand ieri, in acelasi loc.
Cineva a calcat pe el sau ceva… Cacat! M-am simtit ca dracu’.

***

Acum zece ani murea taica-meu. Nu o zic ca sa primesc o lista intreaga de „vesnica pomenire” sau mai stiu io ce se zice la aniverasari de-astea.
O zic pentru ca este ciudat cat de adevarat este cand se spune ca, da, intr-adevar, cine dispare, e disparut. Da, se estompeaza. La doua luni dupa ce moare inca nu stii cum o sa traiesti fara el. La zece ani dupa, nu mai stii cum ar fi fost sa traiesti cu el.
Si nu, nu te insoteste nimeni ca vreun ingeras naiv. Nu te pazesc mortii si nici nu te protejeaza.
Si nu se duce nimeni in Rai.
Nici un tata nu se duce in Rai ca sa-si lase copilul in Iad, plangand dupa el.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Ciorne

  1. of,draga mea…ce-mi faci tu mie…

  2. Usa data de perete? Si era tot ok inauntru?

  3. Mah, pe 11 Aprilie s-au facut 18 ani de cand mi-a tras si tata aceeasi clapa. Pe 1 Martie s-a facut un an de cand mi-a tras-o si maica-mea. Dupa mama imi pare rau, ca na, buna-rea a fost maica-mea. In schimb nu pot sa ma gandesc la taica-meu fara sa-mi dea mucii pe nas si sa pish ochii… Si periodic il visez, adica imi visez viata care merge inainte, cu el langa mine. Si invariabil ma trezesc cautandu-l prin casa si realizez ca am visat. Si imi vine sa plang ca o proasta toata ziua. Nu ma mai doare sufletul ca in primele zile, dar ma doare cam ca 80% din primele zile. Ceea ce mi se pare inadmisibil de mult pentru 18 ani in care nu l-am mai vazut… Deci zic eu ca depinde de multi factori…

  4. termina, iarta-l odata.

  5. mi-era dor de tine, toadere

Lasă un răspuns

