Olga are un gagiu

Deci Olga… ahhh, Olga!
Olga se duce trei zile pe saptamana sa stea cu fetitele Ana (10 ani) si Ada (6 ani) si cu Adriana, care e ca un fel de matusa tanara si zeloasa pentru cele trei maimute.
La pranz, Adriana o imbraca pe Olga si merg s-o recupereze de la gradinita pe Ada. Olgai ii place la gradinita Adei. Se duce la copii si la educatoare, ii ia pe toti de mana, rade la ei. Se uita la ei cum se imbraca. Se distreaza.
„And guess what, mom? I met a boy!”
Pardon?
Dap. Numitul Edi. 2 ani si 4 luni. Fratele Elizei. Colega Adei. De altfel, pe soacra Olgai am cunoscut-o sambata, la Shakira. Familie buna, cool, draguti.
Edi, deci… Edi o ia pe fata mea in brate si o pupa de mama focului si o trage dupa el. Si fata mea rade si-l ia de mana. Cred ca de-abia asteapta sa se intalneasca cei doi micuti infractori, sa se dragaleasca pe la colturi.
Evident, eu nu o sa fiu niciodata acolo sa vad scena.
Mai bine.

13 comentarii

Filed under Uncategorized

13 responses to “Olga are un gagiu

  1. ce ti-e mai si cu puberii astia. acu inteleg de ce si-o trag la 7-8 ani si la 17 sunt experte in toate neamurile de sexe…daca la 2-3 isi dau intalniri prin parc :))

  2. AAAAAAAAAAAAA! dush, tzip! :))

  3. scuze shmeny, cred ca gandeam ” cu voce tare” prin blogul tau, scuze. dar pregateste-te🙂

  4. Si Mih al meu (doi ani jumate) are o „prietena” in parc pe care o pupaceste nevoie mare… Io am si vazut scena. Si zau ca e din proprie initiativa.

  5. Camelia,
    sunt sigura ca e din proprie intiativa🙂 sunt asa de scumpi

  6. da…baietii astia…dar nici cu fetele nu mi-e rusine. A mea se lasa pupata cu mare bucurie, ba daca saracu baiat ofera doar un pupic, se duce dupa el pana mai primeste unu. Bine, trebuie sa-i si placa domnul, ca altfel se ratoieste la el si pleaca. Si are 2 ani….Sunt scumpi asa e, dar eu nu-s pregatita sa-mi vina cu baieti acasa:D

  7. Sa-i traiasca😀
    (da, tin cu ursu’)

  8. Ahm, eu stiu de o tanara de 2 ani si ceva care a deprins dansul la bara de la romanii au talent. Si care vrea sa pupe pe gura pe toata lumea, desi i se explica in mod repetat ca gestul asta nu se face chiar asa… tot timpul. :)))

  9. Haha, go Olga!😀 Mara la 2 ani se pupa cu toată lumea (pe gură!), la aproape 3 ani i-a luat capul (fostului meu)gagic în mânuțe și l-a înclinat și l-a pupat pe gură ca la televizor (ca la teizor, ca să o citez), iar la 3 ani, chiar de ziua ei, am aflat că ea și cu Ștefan (care are 1 an și un pic mai mult ca ea) e soțul ei, așa că ai un copil foarte normal😀

  10. Mie mi se par draguti🙂.

  11. constantin

    …. si despre lopatica, galetusa, nisip, topoganul, caruselul + atatea alte atractii mai adecvate (zic eu) … daca nu acum atunci cand? …. @LiaLia: Ca la teizor la Narcisa Salbatica ? aud ca e tare atractiv show-ul de acolo

  12. oana

    Familie buna, familie buna…da bani de Porche au? Soacra zici ca e ok…ii plac nurorile moderne, care nu gatesc si, conform reclamei, le dau sotilor un cascaval ceva si isi vad de treaba? Intre noi fie vorba acum….la cum merg lucrurile cu tineretul de azi domne’ chiar si eu mama de fata, destupata la creier sau nu (care tocmai se gandeste la 34 de ani sa-si faca primul tatuaj :D) ma infior…crede-ma stiu ce zic pentru ca am o sora vitrega de 15 ani care a stat cu mine doua saptamani in februarie….si nu vrei sa stii!!

Lasă un răspuns

