Nunti de mafioti si auzul meu fin. Atat de fin incat e, practic, egal cu zero

Ma pricep sa vorbesc limbi straine. In plus, as mai invata cat as mai putea. E, cand vine insa vorba sa ma uit la un film in engleza, fara titrare, sau sa ascult o melodie, NU INTELEG NIMIC. Aud ca cucu-n gura. Surzenia mea dobandita se amplifica de nenumarate ori cu lipsa de ureche muzicala. Astfel ca, din cele mai vechi timpuri ale copilariei mele muzicale, mi-am luat un ziar drept microfon si am urlat in fata oglinzii niste versuri complet inventate de mine, precum diseusele de pe terase de la mare, care cunosc lyrics-urile dupa sistem „Ken Li„. Eu, daca nu-mi caut versurile pe Internet, nu inteleg nimic.

In plus, ma mai dau si desteapta. Iata, de pilda, o discutie cu Jimmy, de zilele trecute:

Oana Dusmanescu: cum se numeste melodia aia
Oana Dusmanescu: cu
Oana Dusmanescu: clap your hands when you see tupac
George Russo: =))
George Russo: grab your gloks when you see tupac
George Russo: hit em up
Oana Dusmanescu: ete pula
Oana Dusmanescu: aia e?
Oana Dusmanescu: nu trebuie sa razi de mine
Oana Dusmanescu: =))
George Russo: dar aia e
Oana Dusmanescu: da da
George Russo: clap your hands =))
Oana Dusmanescu: =))
Oana Dusmanescu: ce inseamna glock?
George Russo: pistol
George Russo: grab your gloks when you see tupac call the cops when you see tupac
Oana Dusmanescu: a, glock
Oana Dusmanescu: da, aud
George Russo: no clapping
George Russo: cum te-ai gandit tu ca exista o legatura intre tupac si clap your hands?
Oana Dusmanescu: asa imi suna

***

Maine mergem la nunta, la Ploiesti, la nepoata-mea. Adica la mama lui Stefan, nepotul Olgai. La nunta, vine tot neamul (pe partea mamei, caci pe partea tatei este aproape inexistent. Adica exista, dar ne doare in cur pe unii de altii). Neamul este atat de numeros si imbarligat, incat stiu ca nunta se va fi sfarsit de mult, iar Jimmy nu va intelege care e sotul lu’ care si care e copilul lu’ care. Familionul meu largit este ca Mob-ul italo-american. Numai ca e mai mult guvernat de femei. Matusile mele sunt batrane, se tin foarte bine, sunt coconoase, grase, sfatoase, exigente, dar extrem de haioase. Verii mei sunt distractivi, iar nepotii mei sunt niste tineri de perspectiva. Nimeni, not a single little soul, nu este sanatos la cap. Olga va fi mascota. Eu nu vreau decat sa ma imbat.

***

Azi m-a impresionat o femeie intre doua varste, care isi lega florile din curte cu bete si sfoara ca sa nu i le mature furtunile ce vor veni. Sper sa nu ne alunge diseara de la Street Delivery!

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Nunti de mafioti si auzul meu fin. Atat de fin incat e, practic, egal cu zero

  1. Eu, insa, sunt un paradox. Si anume in urmatorul fel – am ureche muzicala foarte buna. Inteleg perfect versurile de cantece, le scoteam in disperare de pe casete cu pauza.

    Cand vine insa vorba de filme… MUMU. Praf sunt. La fel, daca nu-mi bagi subtitrare parca sunt handicapata.

  2. Ah mi-ai adus aminte de o piesa celebra, care nici in ziua de azi nu stiu cum suna exact… Ce e mai nasol e ca e in romaneste… Ceva cu „o banana’n stratosfera la Traian” si cred ca e a lui Mircea Vintila. Nu dati cu rosii dupa mine😛
    Asa ca te inteleg perfect, cred ca gasisem odata pe undeva un site unde isi postau toti parerea despre ce intelesesera ei din diverse melodii, cred ca m-am distrat zile intregi citind de acolo, cand am realizat ca fenomenul nu e singular si nu e neaparat legat de auzit sau de urechea muzicala, asa ca Jimmy, fa bine si nu mai rade de fimeie!

  3. Andrada, bai, tu esti mai muzicala. Poate o conta si asta. La filme te uiti degeaba, a, fara titrare? Eu tot asa il bat pe Jimmy la cap cand na mai uitam fara scris: „ce-a zis? ce-a zis ala maica?
    Simona,
    vai, nu mai site-ul ala? sa ma raz si io…

  4. Kris

    :)) Sunteti tare haioase fetelor! Am si eu problema cu filmele, daca nu au subtitrare mi se pare ca se aud si prost, asa incat sa nu pricep eu ce zic aia.
    @Simona: cred ca melodia de care spui e Popa Nan, iar versul e ceva gen „Popa Nan e o strada-nspre Hala Traian”, m-a amuzat foarte tare ce ai inteles tu

  5. Kris,
    =)))) uite ca sa vezi ce ureche muzicala lipsa am. nu m-am prins de strada cu hala traian :)) desi imi place foarte mult melodia :)))

  6. Kris

    si mie imi place melodia, dar si mircea vintila in general. daca nu zicea ca e o melodie a lui, nu ma prindeam nici eu.

  7. Hihi, Kris, multzam :-))))
    Shmeny, nu il mai gasesc pe ala, au trecut ceva ani de-atunci, dar ceva asemanator e si aici: http://www.kissthisguy.com/
    Sa va vad acum, de cate ori o sa auziti piesa aia, daca n-o sa cantati ca mine, cu banane in stratosfera :-))))))

  8. :))) Sa stii ca te inteleg perfect la faza cu versurile. Sunt unii, canta de parca au prune-n gura. Mama lor!

    Cat despre neamuri… te distrasi?

  9. Ever, daaaaa, chiar a fost funny, sa stii.

  10. :)))))))))))))
    eşti mortală!

  11. Am citit azi că răstălmăceala asta de versuri se numește Mondegreen. Și că cineva a teoretizat „afecțiunea” încă de acum 50 de ani :)) Așa că m-am reîntors aici, ca să îți trimit și link în context…
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mondegreen
    (Era dubios, cred, dacă te aborda un fan necunoscut pe Facebook și îți spunea „Hei, știi textul tău de acum două luni de pe blog, ăla cu auzul fin… Am găsit acum că e o boală pe care o avem cu toții” :)))

  12. Raluca Berceanu,
    nu te cunosc, e adevarat, dar asta nu inseamna ca esti o necunoscuta🙂 Multumesc pentru explicatii. Si felicitari😉

Lasă un răspuns

