Epistola catre bucuresteni

Pentru ca tin la voi, e de datoria mea sa va anunt ca zilele astea ies cu bicicleta prin oras. Adica la si dinspre serviciu. Si merg regulamentar, adica pe unde am marcaj. Si unde am marcaj nu feresc pe nimeni.

Unde nu am marcaj si ma vedeti venind, va rog, nu incepeti sa va balansati de pe o parte pe alta a trotuarului, in incercarea patetica si charliechapliana de a-mi face mie loc. Ramaneti naibii pe traiectoria voastra, ca din cauza unui tampit de-asta care nu se poate hotari daca sa ma lase sa trec sau sa ma incurce o sa cad de o sa-mi rup tartita. Asa cum, de pilda, fac si la patinoar. Daca mi se impiedica un aiurit in fata, nu aproape, la 10 metri in fata, cad si eu, din spirit de dezorientare telepatica. De-asta va zic, dati-va silinta sa nu ma ajutati sa ma imprastii pe asfalt, caci am skin-ul regesc pe mine si ma doare daca-l stric.

Imi mai trebuie claxon, oglinzi, portbagaj si casca.

Sincer, in prima zi de biciclit, m-am impacat mai bine cu soferii decat cu pietonii. In afara de o baba care conducea o Dacie Logan, desi probabil permisul ii fusese retras inca de pe vremea cand femeia mai traia.

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “Epistola catre bucuresteni

  1. Ma declar invidioasa🙂

  2. Zu

    Eu zic ca bucurestenii sa stea departe de IOR, ca planuiesc sa ma sui la loc pe bicicleta, dupa vreo n mii de ani si mi-e teama pentru picioarele lor😀. Pentru mine tu deja esti la capitolul super avansati, cu tone de curaj si o dexteritate de invidiat. U go, girl! :-))

  3. … daca nu-i scrioare deschisa catre tara, nu esti in trend!😀
    spor la biciclit! … eu zic ca o sa te obisnuiesti repede.😉

  4. Mamituni,
    but, dear, grab a bike!
    Zu,
    nu sunt avansata deloc, sunt putin nebuna la cap🙂 stii ce ma sperii si pun picioarele jos daca vad ceva primejdios? :))

  5. Gabi, ma obisnuiesc, da, si recomand tuturor. Bine, tie nu, deocamdata🙂

  6. eu mi-am cumparat bicicleta anul trecut, dar inca nu am dat-o jos din pod… o sa vad cum ma refac dupa operatie, si daca mai am noroc de vreme frumoasa, ca o pun pe Maria in scaun (pe care tre’ sa-l cumpar) si venim sa ne luam la intrecere.😛😀😀😀

  7. Nautilus

    Şi ce proceduri aplici câinilor biciclofobi ?

  8. Nautilus,
    sau biciclofili, nu m-am prins exact inca. nu m-au fugarit deocamdata, dar am vazut oameni pe bicle alergati de caini. o sa vad ce solutie o sa gasesc

  9. e f tare bicicleta ta! cred ca-mi iau si io🙂

  10. dana

    De fiecare data cand m-au alergat cainii, am coborat de pe bicicleta si s-au calmat. Inclin sa cred ca is biciclofobi in sensul ca ei, parintii lor sau o ruda indepartata au avut la un moment dat o buba cu bicicleta:)

Lasă un răspuns

