Sa-mi explice si mie cineva…

De sase ore, un pulifrici ameninta oamenii cu un pistol (zice realitatea tv, desi eu nu vad pistolul), catarat pe un stalp langa Palatul lui Basescu. Cum si tara este tot a lui Basescu, iar politistii sunt pe masura infractorilor, boul sta si se hlizeste la camere, zona a fost inchisa traficului, iar lunetistilor nu le trece prin cap sa-l doboare pe cretinul cocotat care se crede vedeta.

Evident, pistolul are sanse sa fie de jucarie, iar individul traieste un film cu Bruce Willis si Sly, dat fiind ca are certificate medicale cum ca doagele i-au sarit cu mult timp inainte si nu au fost recuperate niciodata. In SUA, tara care imi sta in gat, dar uneori are dreptate ca exista, l-ar fi impuscat pe imbecil fara sa traga aer in piept, pe sistemul „ai arma, zici ca tragi,  ma doare pe mine in cur ca esti tu nedreptatit in justitie sau detii cu mandrie un pergament de boli pshice, du-te in familia ma-tii ca mai avem si alte treburi”.

Tot evident, la noi Politia nu are alte treburi. Negociatori nu stiu daca exista. In plus, ce sa negociezi cu unul care spune ca trage? Poate „Hai sa vedem care are teava mai mare”.

Ma intorc la munca, mi-a facut o reala placere.

7 comentarii

Filed under Uncategorized

7 responses to “Sa-mi explice si mie cineva…

  1. fin’ca la noi infractorii au mai multe drepturi decat oamenii normali…si pentru ca noi nu avem proceduri care sa tina cont de genul asta de evenimente..doar d’aia.

  2. Da, si eu urmaresc „fascinata” povestea. Imi place cum stau politistii la negocieri cu el, probabil il roaga sa coboare, ii spun ca il inteleg, ca viata e grea..Exact la asta ma gandeam si eu, ca in alta tara era de mult dat jos de acolo cu forta. Penibil, ce sa zic…

  3. okeeyyy…l-au dat jos dupa ce i-au pus laxative in ceai??? WTF??

  4. ce aveti ma cu omu’? eu l-as fi lasat acolo atarnat. stai pe stalp daca n-ai casa, mai da-te-n rasa ma-tii. ii mai aruncam graunte dimineata. da’ pe jos, sa nu poata sa ajunga la ele.

  5. roxana, pana si cainii se eutanasiaza bland, pe istericul ala n-au putut sa il calmeze cu xanax fin’ca se relaxa musculatura si cadea ca balotul…asa cu un cacutz pe fir garantat s-o dat jos singur :))

  6. asta e tehnica negocierii la romani – o cacare parsiva

  7. Marian

    Si eu care ma speriasem ca o sa scrii ceva despre bauta lui Mutu&Tamas. :))
    Daca avea arma in spatiu public si ameninta cu ea in tara de care ai pomenit tu, lunetistii ii ocheau teasta inainte sa vina televiziunea.

Lasă un răspuns

