Cele mai multe tarfe sunt femei

Aseara, George m-a pus sa ma uit la un film esuat, terminat si vag plictisitor, care se numeste Spread si in care ni se demonstreaza, daca mai era nevoie, ca femeile sunt muuuuult mai curve ca barbatii-curva si ca, ma rog, daca barbatul-tarfa mai are o sansa de facut bine, apai femeia-tarfa e condamnata pentru intregul trai la a fi curva.

Lucru care mi s-a dovedit a fi adevarat azi de dimineata, cand m-au umflat controloarele RATB pe linia 133. Eu am portofel electronic si il trec, de obicei, peste aparatul de validare. Care aparat, de cele mai multe ori, da rateuri si te invita sa-l mai treci o data, doar ca nu stai de fiecare data sa-i dai atentie, pentru a repara tu ceea ce ar trebui sa repare RATB insasi, adica aparatele de validare insele. Am cotizat 50 de ron – ultimii mei bani – desi am fost de buna credinta. Eu mi-am facut datoria de a trece cardul peste aparat. Aparatul insa a preferat sa dea eroare, lucru pentru care eu si alti calatori nu suntem vinovati deloc. Macar daca ar folosi banii astia pentru a perfectiona sistemul.

In plus, cele doua controloare au stat sa-mi explice cum trebuie sa-ti ascuti urechea si sa fii atent, ca „atunci cand da eroare, suna dferit”, de parca e treaba mea sa-mi acordez urechile pentru a percepe fineturile aparatului portocaliu. Nici nu m-au crezut ca chiar trebuia sa cobor la prima si au facut misto. Pe asta chiar nu pricep de ce trebuie s-o rabd, OK, amendeaza-ma, dar nu incepe sa strigi in tot autobuzul ca ai prins un escroc care mai voia sa se si folfileze, coborand la prima.

Am facut si reclamatie la RATB. O sa va spun daca imi raspund sau nu in vreun fel.

13 comentarii

Din categoria Uncategorized

13 răspunsuri la „Cele mai multe tarfe sunt femei

  1. mda, am patit si eu faza cu aparatul care suna diferit:)probabil aceleasi controloare. eu pana la urma m-am scos cu ajutorul martorilor anonimi care au sarit sa imi dea dreptate…in care se arata ca si controloarele sunt oameni…

  2. ralupucca,
    pe mine nu m-a aparat nimeni ca validasem la mijlocul autobuzului si intre timp avansasem „in fata” ca sa cobor

  3. deci da, femeile controlor sunt cele mai ale dreq. cand m-au prins barbatii am scapat, cand m-au prins femei… si da, tiuie ca dracu’ aparatu’ ala. ma enerveaza cartelele ma-sii

    in rest, sper ca esti bine

  4. evergreena,
    poate ma apuc sa boicotez ratb-u’

  5. am patit exact la fel.

  6. Am urat intotdeauna cu patima controlorii RATB. Cei mai ai dracu in experienta mea: un gras saten care se urca mereu in fata la drept (era un bou care sper sa si-o fure rauuu daca nu si-a furat-o inca – incepea sa faca avansuri fetelor dupa ce le amenda!!!) si o vaca bruneta tigancoasa cu un par des de zici ca avea peruca, tuns pana la umar, slaba, care se urca mereu in jur de P-ta Kogalniceanu. Mai am o experienta naspa cu 2, 3 boi pe la Gara de Nord care nu m-au crezut ca am compostat dar ca nu mi-a compostat aparatul biletul integral dar nu imi mai tin minte. Si cu alti boi din Iasi. Nici pe aia nu ii mai tin minte. Dar lu’ bou si lu’ vaca tigancoasa si acu’ le-as sparge fetele.

  7. Slab rau filmul de care zici in articol. N-am mai reusit sa-l vad si a doua oara ca sa-mi dau seama daca e de fapt o bascalie referitoare la tanarul monden sau o oda a sa. Fiecare ramane cu ce poate pana la urma. M-a distrat insa titlul folosit de tine si mi-ar fi placut sa te contrazic cumva. E evident ca e adevarat, insa parca mai mare e surpriza cand ti-o trage (metaforic vorbind) „unul”, pentru ca la „ele” te astepti.

  8. esorin

    nu cred ca o sa-ti raspunda cineva la reclamatie.mancatoarele de seminte sunt ,parca, protejate . stiu ce zic..

  9. Cea mai comoda varianta e abonamentul. Pe toate liniile, pe o luna. Asa dai direct cei 50 Ron dar stii ca nu mai e nevoie sa validezi, mergi in voie, schimbi ce vrei tu sa schimbi pe traseu (autobuz, tramvai, troleu) si n-ai nici o durere de cap.
    Nu, nu imi validez cardul cand am abonament, nu am facut-o niciodata, nici nu a fost nevoie. Daca vin controlorii se descurca ei sa valideze.

    PS – a nu se intelege ca sustin elementele descrise in post, dar daca tot e sa dai banul (vrei, nu vrei), mai bine sa il dai intr-un mod inteligent. Pentru ca din pacate NU suntem un popor cald si primitor.

  10. e 80 ron abonamentul, nu 50 😀

  11. E 50 Ron, http://www.ratb.ro/abonamente.php „Abonament lunar nominal pe toate liniile urbane”
    Daca il vrei nenominal e 80.

  12. Abonamentul e si solutia mea. Incarc lunar pt. RATB (nominal) si metrou (cu 62 de calatorii, ceea ce e suficient) … parca 85 de lei e totalul.

  13. Fox

    Cu cat controlorul e mai prost cu atat „cotizatia” este mai mare. Asa este peste tot. Cand e vorba de femei, nici nu stii cum sa actionezi, nu de alta, da` se poate interpreta ca o hartuiesti sexual. Oricum ar fi, controlorii parca sunt facuti pentru asta. N-am mers niciodata fara bilet pentru ca nu vreau sa fiu tratat ca o carpa de un nimeni, dar cand se intampla asa cum povestesti e strigator la cer. Normal ar fi fost ca cei care te-au vazut validand sa mearga in bloc la RATB. La noi… nu se va intampla asa ceva NICIODATA. Maine se poate intampla altuia! Reactia va fi aceiasi: un om umilit, cand adevaratii hoti invart pe degete milioane. De euro.
    Si uite asa, cu 50 de lei, ai scos RATB-ul din faliment! Fii

Lasă un răspuns

