Delirium

Intotdeauna cand mi-a fost mai greu, de fapt mi-a fost cel mai usor. Imi place sa dau din picioare. Macar am iluzia ca nu ma inec. Ma joc, wtf? Nu e totul de fapt un joc? Life sucks and then you die. Simplu, sunt de fapt doar doua reguli mari si late. Conteaza inceputul si sfarsitul. Restul e umplutura. Pe asta, culmea, nu am zis-o eu, ci un om cu adevarat destept. Se referea la iubiri. Eu ma refer la orice. Extind. E distractiv sa extinzi. Sa tragi  de ceva. Zici ca-s beata.

Mi-e teama ca ma pierd, ma risipesc. Dar pana si asta imi sta in fire, nu stiu de ce ma supar atat. Nu cunosc pe nimeni atat de irosit ca mine. Mi se pare pe undeva firesc. Ce pastrezi in cutie, de fapt alterezi. Zboara, puiule, zboara, ca nu ai zburat destul! Nu te duce in bot. Cioc, ma rog. Zboara cat mai in sus si apoi cat mai drept. Esti in stare? Esti pe dracu’. Daca erai, plantai copy-uri acum undeva la Barcelona, iar cartea ta geniala era deja preschimbata in film la Hollywood. Cu Nicol Kidman si Hugh Jackman.

Bleah!

O zi degeaba.

Si aici materialul de opinie de pe Blogsport. Numarul 3 cu noroc.

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “Delirium

  1. Word! I know the feeling, dar tu ai o carte publicata si-o Olga mirifica :* Zic, mna. Sunt si zile degeaba, dar or avea si ele rostul lor

  2. mydanii

    Peace my friend… Zise-i io din bezna mea….

  3. Ce de zile degeaba…………..

  4. Ali

    pis on you too…

  5. dalgleesh

    man.braindead.pai cind iti zice gagica sa pui x ca non c’e due senza tre si tu nu pui,nu esti papagal?e papagal.did he call you fat?

  6. Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

  7. Don’soara, se pare ca te-am prins intr-o pasa…romaneasca😉
    In fine, am intrat sa-ti multumesc pentru „Olga”, pe care am primit-o ieri, dar mai ales pentru dedicatie. Mi-ai facut o mare bucurie. Cind ajung in Rom, va sun negresit. De fapt v-as fi putut suna si acum, dar nu stiu unde. Pup!
    Multumiri adresez si lui Jean care s-a ocupat cu expedierea cartii si care a ramas acelasi om bun si saritor. Pup si la el😉

  8. BTW, cred ca titlul blogului e perimat, acum c-ai publicat-o😉

  9. papa,
    te asteptam cu drag! cu mare drag!

  10. the judge

    daca vrei sa stii cine a sters praful in arhivele tale (24 sept 2008) sa stii ca io am fost…

    „o zi degeba.”

    Fuck the world!

    EU-l meu e cu curul in sus azi!
    Inca o zi mi-a murit…s-a dus!
    Nici macar nu stiu daca a fost o zi buna sau rea,
    Daca merita sa plang dupa ea sau nu…
    O zi banala, ca si celelalte…duca-se!
    Azi am o alta zi, nou nouta!
    Peste cateva ore imi va muri si ea…
    Oare de ce zilele mele traiesc atat de putin?
    Sute si mii de zile mi-au murit
    Si luni si saptamani si ani
    Si eu nici macar nu le-am multumit
    Pentru ca au trecut prin viata mea…

  11. WOW! The Judge… ah, ce ma bucur🙂

  12. the judge

    si eu. serios. se pare ca unele zile nu mor asa, ca proastele… for nothing.

Lasă un răspuns

