Nu am timp aaaazi

Mai tineti minte vremurile cand ne intreba cineva pe strada: „Nu va suparati, stiti cumva cat e ceasul?” Si nu aveam ceas sau telefon mobil si era toamna confuza asa si raspundeam din feeling: „Pai, sa tot fie, sase-sapte!”

Acum, aceste marje sunt excluse. Un obiect pe care il poti atinge sau macar vedea poarta pe el in permanenta ora exacta, ca un blestem. Este semnul ca vremea nu se mai poate pierde. Ca ni se aminteste cat e ora, chiar si cand am vrea sa uitam, obsedant, superfluu, obositor. Uneori am zile in care singurul lucru pentru mine pe care il fac este sa dorm. Mi-e dor sa stau cu fie-mea. Mi-e dor sa ma plimb in Ikea. Nu mai stiu cum e sa-mi fac planuri pe o perioada mai lunga de trei zile. Parca nu mai indraznesc sa ma gandesc la un weekend petrecut la Barcelona sau Paris. Nici macar la tara, la prieteni. Totul se face pe ultima suta de metri. „Hai ca mai vorbim maine, ca e timp”. E timp pe dracu’! Nu e timp de nimic.

Pasul meu e mereu alergat. Vorbesc cu 7 persoane in acelasi timp. Ma gandesc sa schimb punga de gunoi, acasa si urmatoarea secventa in cap este cum machetez o pagina de ziar, la birou. Daca am ceva de facut si nu fac in urmatoarele 5 minute, nu mai fac nicicand. Gata, imi expira rapid hobbyurile si somnul si copilul imi expira, da, da, acum are 2 ani si imediat face 3. Si eu nu stiu cand. Ma simt vinovata ca ma duc la scrima, o data pe saptamana. Ma simt blocata. Si robotzel. Si deprimata. Trista. Nu am timp sa ma inveselesc, ca se intampla imediat ceva enervant.

Se intampla mereu ceva. Si, de fapt, nu se intampla nimic cu insemnatate. Ma tot impiedic de jeguri mici si dese. Vreau o vacanta mare, din iunie pana in septembrie. Evident, acum e octombrie.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Nu am timp aaaazi

  1. ma, mi-a placut, perfect de acord cu tine. insa de ce dracu ai bagat tu titlul ala? Citeam si eu ceva frumos, ma simteam bine, si trebuia ca in 5 min sa apara ceva enervant care sa-mi aduca aminte de mondenul ala de se da vamaiot si ce dracu se mai da. si actor si cantaret. de ce oana, de ce? ca n-aveam timp de el

  2. De ce, oana, de ce? Parca mi te si inchipui, cronicare🙂 O figura nedumerita, intrebatoare: „de ce, oana, de ce?” Cand ne mai vedem si noi? Sau n-aveti timp? :)))

  3. Ia o pauză şi renunţă la toate căcăturile pe care le faci ca să te simţi utilă.

  4. Vlad

    Buna seara,
    Ma iertati ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra sa sustineti proiectul pe care l-am inceput „Sa fim oameni…”.Doresc sa puneti un banner pe blogul d-voastra.ca sa putem ajuta oameni care are nevoie de noi.http://safimoameni.blogspot.com/
    Va multumesc pentru intelegere!
    Impreuna putem schimba vieti
    Atept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail placintavlad@yahoo.com

  5. the judge

    acum e noiembrie….

Lasă un răspuns

