I Am Here

Nu am dezertat. Uneori insa ma indepartez de locurile sau de persoanele pe care le iubesc, pentru ca simt ca nu le pot oferi ce am mai bun. Am sincope, am arsuri, nu am glanda scrisului uneori, ba nu, mint, glanda scrisului o am mereu, imi lipseste insa glanda care sa prelungeasca minutul, ora, ziua. Glanda care sa le faca mai flexibile. Sa ma lase sa fac de toate si sa-mi raman si vreme sa ma pieptan seara, la culcare, in loc sa cad lata in mijlocul unui gand.

Vreau sa schimb ceva. Si o sa schimb in curand. Nu e vorba de New Year’s Resolutions, anul nou nu inseamna nimic pentru mine, in afara unui manunchi de psihopati care beau sampanie si se distreaza la comanda pe motiv ca mai imbatranesc nitel. Nicidecum. E doar o coincidenta. Am planuri proaspete, sper sa-mi si iasa. Cred ca or sa-mi iasa. Sunt fezabile. Posibile. Rezonabile. Sunt insa atat de spectaculoase incat o sa va cada capul de surpriza. Or sa va dea lumea peste cap.

Dar mai ales pe a mea.

O sa fie ceva combinat intre Pisica Olga reloaded si ingerul indurarii in costum de Batman. Nu o sa va vina sa credeti. O sa radeti si o sa plangeti in acelasi timp. Dar mai mult o sa radeti.

 

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „I Am Here

  1. nin

    pai ia da-ti seama cum astept io :))

  2. ambasadoarea

    Grozav. Ce-nseamna curand? 🙂

  3. Relansezi revista „Luminiţa” ?

  4. acum imi mananc unghiile in ficare zi in asteptarea schimbarii, hai cu noutatile ca mor de curiozitate.

  5. de departe

    pai atunci sa iasa toate ;). tin pumnii.

Lasă un răspuns

