Ploua

Si nu-mi place aceasta. Nu apreciez, mai ales ca autobuzul pe care il asteptam cu sufletul atat de deschis ca sa ma urc in el m-a stropit ca un bulangiu din cap pana in picioare in statie la Eminescu.

Mai suparat decat mine insa parea un motan tarcat, gen Ira, care statea in fata unei usi inchise a unei cafenele de pe Dacia. Era atat de zgribulit, de consternat ca nu-i deschide nimeni. Fiecare fir din blana i se zbarlea de mirare. Iar ochii… ochii erau incruntati si dezamagiti, se simtea pacalit, i se furase caldura interiorului. Sper ca, pana la urma, usa s-a deschis.

Acasa a venit Mosul Nicolae la Olga. Ii zice Pushu. Cel mai mult i-au placut ciocolata – cau pe limba ei – si calul – caii. Si la mine a venit mosul-mama, cu o caciula si un fular.

Mi-am cumparat vopsea de par roscata. Mi-e teama s-o folosesc, ca stiu ca rosul iese cel mai greu din par, in caz de catastrofa estetica. Trebuie sa-mi pregatesc si planul B. Probabil niste suvite.

Visez la Paris. Stau noaptea in bistro-uri din Paris. Citesc noaptea in librarii din Paris. Ma trezesc dimineata cu gandul ca o sa mor si la Paris tot nu o sa ajung.

 

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Ploua

  1. io am o vorba :)) roscatul iese cu negru si negrul cu blond. Pana acum am ramas la roscat :))

  2. dush
    :)) io daca mai fac ceva nesabuit cu parul, il adun din closet cu penseta si-l lipesc cu picatura :))

  3. mmm, asa il tot amenint si eu si n-a mers…dar se pare ca i-am dat de leac cu niste gerovital sampon regenerant. si acu arat ca un redneck d’ala cu chica din tinereti.. 100 fire lungi pana aproape la umar si 5 milioarde care au maxim 5 cm :))

  4. Amelia

    roșcatul iese cu negru, blondul iese cu orice, dar negrul, dacă-l scoți cu blond, iese de tot!!!! din experiență zic

  5. Ei, Parisul e dupa colt. Curaj!

  6. dudumic.
    unde E, ca io nu-l vaz, maica

  7. Ali

    la pariu ca o sa-l vezi !? 😉

  8. da, ali, acuma gata da m-am convins :))
    uraaaaaaaaaaaaa

Lasă un răspuns

