Cea mai frumoasa persoana din lume

M-am gandit sa va intreb pe sleau care este cea mai frumoasa persoana pe care ati intalnit-o vreodata. Si aici nu ma intereseaza raspunsuri de genul mama, copilul meu cand l-am nascut, Maica Teresa sau seful. Nu, as vrea sa aflu povesti despre oameni frumosi in sensul primar, care v-au facut sa va indragostiti instantaneu, sa va schimbati orientarea sexuala, fie chiar si pentru cateva zile, sa le admirati detaliile parului si ochilor si gurii impietriti de uimire.

Si NU vreau sa-mi dati exemple ca Adriana Lima, George Clooney sau ce se mai vede pe la televizor. Vreau persoane pe care le-ati intalnit de-adevaratelea. Come on, dati un pic de lust acestui post care precede ipocritul Craciun modern! 😉

Evident o sa va povestesc si eu, nu v-as lasa asa, nepovestiti!

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „Cea mai frumoasa persoana din lume

  1. Doamna, era prin anul 1995, in Grecia. Cel mai frumos om pe care l-am vazut. Brunet, creol, par ondulat, ochi verzi. Mi l-am reamintit in clipa in care am citit postarea ta. Deci el trebuie sa fie! Cat de frumos putea sa fie!

  2. Bravo, asta e genul de poveste la care ma gandeam 😀

  3. Eu am mai multe amintiri de oameni uluitor de frumosi. Primul cred ca e acelasi tip ca al Bogdanei :)) Tot in Grecia, un ghid italian al unui grup de argentinience batrane, inalt, brunet, ochi extrem de verzi si deloc sfiosi (pentru ca erau numai babaciuni in hotelul ala, iar eu eram cu frate-meu, italianul meu isi hlizea fasolea la mine toata ziua), dar eu eram mica si proasta si nu s-a intamplat nimic 😦 Si mi-au mai ramas in cap 3 oameni, o familie de ceva arabi, in metrou. Mama, tata si copil, toti imbracati in alb, cu o piele maslinie superba si niste ochi!!!! Doamne! ochi gri cumva, foarte ‘adanci’. Erau atat de frumosi ca tot vagonul se holba la ei.

  4. wow, foarte frumos, Vulpea mea preferata!

  5. carried away

    Acum 2 ani la o nunta, sora miresei, mi s-a parut atat de frumoasa incat si acum parca o vad cu tenul perfect, ochi negri, fata de papusa, parul brunet, de lungime medie, coafat atat de natural si o rochie gri vaporoasa, usoara ca si acea seara de vara…o femeie frumoasa care nu avea nevoie de nimic special care sa o scoata in evidenta, simpla si frumoasa…Atunci m-a facut sa ma gandesc la Audrey Hepburn, cu care avea in comun naturaletea si feminitatea miscarilor. Nu am devenit gay din cauza ei (nici macar pt cateva zile :))), dar atata frumusete pur si simplu nu are cum sa nu te atinga.

  6. carried away,
    deci mai exista si persoane simple si superbe, nu doar siliconate si botoxate. ma bucur mult sa aud asta! 🙂

  7. eu n-am, dar as vrea…there is hope

  8. maria coman,
    esti tu superpretentioasa. mai gandeste-te, te rog! 😀

  9. hai sa va zic si eu. cea mai frumoasa persoana pe care am vazut-o este un barbat de aici, din romania. locuieste la targoviste si l-am cunoscut la vama veche. era brunet, cret, cu ochii negri, fata de inger. beat mort. am stat si am baut vodca impreuna intr-o dimineata, inainte de rasarit. asta se intampla prin 2006, ca sa nu-mi sara lumea in cap. m-a invitat la el in cort. nu m-am dus. jur ca nu m-am dus! am vrut sa pastrez imaginea aia frumoasa si gandul ca m-am facut praf cu cel mai frumos om din lume, fara sa-i dau ocazia sa ma dezamageasca dupa :P.

  10. de departe

    eu i-am vazut prima oara o poza si am zis ca e cea mai frumoasa femeie din lume. apoi am vorbit cu ea, apoi am intalnit-o, apoi ne-am iubit de mai multe ori. EA e cea mai frumoasa.

  11. Eu sunt foarte lame…

    Cel mai frumos om din lume era un băiat de 15 ani, de la Călărași, care venise în tabăra de poezie ca un mare șmecher. Avea un tricou roșu care îi stătea așa într-un fel, cam ca pe umeraș, pentru că nu avea mai mult de 45 kg. Era așa măsliniu, netuns, puber, cu buze disproporționat de mari (știi cum sunt puberii când cresc pe bucățele). Și avea ochii vii, usturători, mortali… Și făcea o singură gropiță în stânga când râdea de fetele care scriau poezii despre vintre.

    Îl iubeam de-mi tremura stomacul și el habar n-avea. L-am reîntâlnit după vreun an și era la fel de frumos. Ajunsesem să-mi imaginez că-i mângâi gâtul extra-subțire, din care ieșea mărului lui Adam de parcă ar fi vrut să evadeze… Ah, și m-am uitat de vreo 7 ori la Star Wars episodul 3, pentru că mi se părea că Anakin seamănă cu el.

    Acum, că ne-am și căsătorit, din băiatul ăla a mai rămas numai gropița din bărbie. E bine măcar că nici eu dar nici el nu mai suntem așa de frumoși ca acum 11 ani :))

  12. nevermore

    Si eu cunosc o persoana extrem de frumoasa pe care o vad in fiecare zi. Cand ma uit in oglinda b-) :))

  13. adina

    andrei, patronul unui bar de gay din olanda; 25 de ani, inalt, brunet, ochi negri, zambet perfect, lenes si generos, daca un zambet poate fi asa:); dar nimic nu-i trada orientarea sexuala; mi-am petrecut o gramada de seri in barul ala, am si dansat cu ceva negru din Surinam, doar sa il vad pe Andrei; incredibil, n-as fi zis vreodata ca as putea face asa ceva; nici nu mi-ar fi trecut ceva prin minte in ce-l privea, nu-mi doream decat sa-l vad la nesfarsit:) desigur, era austriac:))

  14. Eram la Venetia, plecata pentru un weekend dintr-o delegatie mai lunga la Verona. Cautam o masca, pe care vroiam sa o dau cadou cuiva la intoarcerea in Romania. Intalnitul meu era intr-unul din atelierele de masti, undeva in spatele tejghelei. Nu am mai stiut cum arata de cand m-am intors cu spatele la el, ca sa ies din magazin. Dar asta am facut greu, nu-mi puteam lua privirea de la fata lui. Ce retin e ca era un tip bine facut, cu un par bogat. Si cu o fata care in momentul ala mi s-a parut dumnezeiesc de frumoasa cu totul, nu numai ochii, sau gura, sau altceva.

    Nu mai stiu de ce nu am luat masca de acolo. Dar stiu ca, dupa ce mi-am terminat treaba, m-a tras ata sa ma intorc sa-l mai vad o data. Desi am luat magazin cu magazin la rand si atelier cu atelier, al lui parca intrase in pamant cu el cu tot (locul era unul comun, nu l-as fi confundat pentru ca mai fusesem si era pe strada cea mai aglomerata cum o iei de la gara spre San Marco).

    De atunci am mai ajuns la Venetia de cateva ori. Si de fiecare data am trecut pe strada aia si l-am cautat cu privirea, asteptandu-ma sa il vad si sa arate la fel ca in ziua aia de primavara din 2000 😉

  15. Ali

    Cea mai frumoasa persoana….tine de o stare (la mine) si se intimpla demult cand nasul acelei persoane mi s-a lipit de retina ca fiind cel mai interesant detaliu din lume….Altfel de atunci l-am revazut de sute de ori cateodata mai frumos cateodata fara sa-mi spuna nimic si totusi odata acest detaliu a facut pentru mine cel mai frumos om din lume…
    Desigur, altfel, cea mai frumoasa persoana din lume este o femeie nicidecum un barbat…ten masliniu, ochi albastri, par ondulat aproape cret…foarte frumoasa…aproape ideala…

Lasă un răspuns

