Craciun? Ce anume este acela un Craciun?

Bulucul asta de Craciun ma sperie. Doua prietene total separate imi povestesc, in paralel, despre pisicuta Lulu, cadoul dorit de fetitele lor. O vad pe pisicuta Lulu. Da, este minunata! E ca o pisica adevarata, numai ca e de jucarie. Se spala, toarce, sta la mangaiat. Da, exact pe pisicuta Lulu mi-as fi dorit-o si eu, daca as fi avut 6-7- ani. Si m-as fi plictisit de ea in 3 zile, oricat de frumoasa si marfa ar fi fost. Este jucaria suprema. In curand va cunoaste zacerea, tot suprema, alaturi de celelalte jucarii supreme din dotarea copiilor. E valabil si pentru masinute, roboti, bebelusi care rad si mananca, catei, zebre, tigrisori, LEGO.

Nu suport calcarea in picioare dupa mancare si cadouri, nu-mi plac mesele false si din obligatie. Ma gandesc cum sa mut toata distractia vara, ca mie mi-e frig prin oras in cautare de potcoave de cai morti. Totusi lumea asa e facuta si mi-e teama. Mi-e teama ca nu am ce o sa invat pe Olga. Nu stiu politete, nici nu stiu sa mor pentru o jucarie. Intotdeauna m-am gandit ca voi fi parintele distractiv. Si nu sunt. Deloc. Fuck!

Mi-e teama ca ei or sa-i placa toate aceste alergaturi, aceste pocnitori de sezon. Si mi-e teama ca o sa raman singura. Ce porcarie!

 

10 comentarii

Din categoria Uncategorized

10 răspunsuri la „Craciun? Ce anume este acela un Craciun?

  1. Bulucul asta sperie si copiii. Uite ce i-a scris mosului un copil coplesit:
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2011/12/21/scrisoare-catre-mos-craciun/

  2. ah, cata inocenta. multumesc, camarasule de lumini 🙂

  3. cred ca este ce ai Tu mai bun in suflet , Oana !
    Craciun fericit, sanatate si bucurii mii de la toti cei dragi tie !!
    🙂 hai sa ciocnim un pahar – langa toata * nebunia * asta ( in tihna)
    xx,j http://pinkmartini.com/audio/index.html

  4. Pe mine aglomeratiile ma fac sa ma pierd complet in spatiu… le urasc cu pasiune. Deci mi-am ales bine tara de destinatie, pentru ca aici, oriunde ai fi, lumea nu uita sa incerce sa-ti menajeze pe cat poate spatiul personal (in Romania nici macar nu se stie ce e aia spatiu personal, din cate am constatat eu), am patit-o si in mijloc de gramada la concert rock, asa ca stiu. Din cauza asta cumparaturile de Craciun (si alte sarbatori) nu sunt atat de traumatizante. Dar ideea principala, si probabil cea cu care va ramane Olga – dupa ce o sa-i treaca fazele cu „cadoul cel mai suprem si mai sclipicios” (e intentionat, stiu ca suprem nu are grad de comparatie, haha) – e faptul ca de Craciun e o buna ocazie sa te odihnesti, impreuna cu toata familia si sa va bucurati ca sunteti impreuna. Si eventual de mirosul de brad proaspat in casa. Restul, e secundar :-)))
    Si sincer, mie mi se pare ca esti un parinte super cool si fun. Pe bune! Dar ai bafta de un copil equally cool si fun, asa ca ti-a fost usurata considerabil munca 😉
    Va pup, Sarbatori Fericite, sa apucati sa va odihniti pe toate planurile 🙂

  5. windie,
    Craciun cu minuni si tie!
    SimonaG,
    ma bucur ca aud vesti de la tine. nici nu mi te inchipuiam in multime, calcandu-te in picioare cu oamenii nebuni. sa-i pupi pe cei mici de la noi, sunt minunati! sa petreceti cu bine, meritati din plin!

  6. Ho, ho, ho! Din vara cand ma plictiseam intins la soare asteptam aceste zile de buluceala … Asa de bine ma simt!

  7. Nici eu nu ies in buluceala,desi Craciunul imi place mult. Olgutei trebuie sa-i ramana in minte despre Craciun, faptul ca este un moment sa-ti tragi sufletul alaturi de oameni dragi si de familie, un moment de magie si de veselie.Si pentru asta va doresc cel mai de poveste Craciun avut impreuna.va pup cu drag !

  8. nin

    n-o sa-i placa! sunt mai multe chestii care duc la asta, dar sunt atat de terminata acum, asa ca o sa iti spun altadata. unele ti le-am mai spus…

  9. La mulţi ani! O vei învăţa o parte, cu cealaltă se va descurca singură!

  10. La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

Lasă un răspuns

