Batranete fara tinerete

Ei, copiii, cresc si noi imbatranim. Asta auzeam de la parinti, matusi. De la bunici nu. Eu nici macar nu am avut bunici, ca sa va dati seama ce grava e situatia. In afara unui tataie cu mintile deja ratacite si care s-a dus si ala cand am facut eu vreo 7 ani.

Ce sa mai imbatraniti, ma gandeam, ca voi sunteti deja batrani? Cam asta imi trecea prin cap cand aveam, pe rand, 8, 12, 16, 20, 25 de ani. Dupa aia s-a stricat distractia.

Da, recunosc, ma deprim. Nu-mi place conceptul de timp. Mi-e teama de sfarsituri. Mi-as dori numai inceputuri. Stiu ca, asa cum s-au dus bunicii mei necunoscuti – asta suna ca eroul necunoscut asa – asa se duc si parintii. Si apoi guess who? Si nu mi-e neaparat teama de faptul ca nu o sa mai fiu – paguba in ciuperca numita populatia supraaglomerata a planetei -, ci mi-e cel mai teama ca tot ce facem intre timp, incercand sa castigam tocmai acest timp, nu ne face decat sa-l pierdem. Nici in povestea cu „tineretea” e o stare de spirit nu mai cred, e doar o manevra obosita de a tine spiritele sus, cand ele de fapt sunt undeva foarte jos.

Da, recunosc, nu vreau sa fiu batrana. E cineva care vrea? Nu vreau sa ma doara picioarele, hei, deja ma dor, sau spatele, hei, e deja arsice, sa nu mai aud, sa nu mai vad. Pai ce e porcaria asta? I did not sign up for this.

Si uit. Uit sa ma mai distrez, sa ies, sa rad. Am draci pe mine.

E primul an cand nu-mi doresc sa vina ziua mea. De-asta am sa si fug de ea. Cat mai departe.

3 comentarii

Filed under Uncategorized

3 responses to “Batranete fara tinerete

  1. nin

    … adica nu te voi gasi de ziua ta la telefon?

  2. e, ba da ma, cum sa nu?

  3. Ali

    …la Paris…

Lasă un răspuns

