Sporturi de iarna, batranele si decizii gresite

1. Am vazut mai multe femei decat barbati care dadeau la lopata. Pe strazile din Bucuresti. Stiu, stiu, barbatii sunt facuti pentru scopuri inalte. Si zapada e inalta zilele astea.

2. Pana la serviciu ai ocazia sa faci toate sporturile de iarna. Escalada pe zapada si gheata, patinaj (mai mult artistic, eu nu ma bag la viteza, mi-e o frica morbida de cazaturi), snowboard (sau cel putin asta a fost senzatia unei colege dupa ce a luat o tranta ca-n povesti pe scari la metrou), schi fond si uneori si curling, cand iti scapa geanta in zapada fututa din autobuz.

3. Ieri am luat decizia gresita de a iesi la tramvaiul 16 in Vasile Lascar in loc de troleibuzele de pe Dacia. Am stat 40 de minute in viscol, am baut o Cola rece (mie frigul imi face o sete ingrozitoare) si apoi am luat-o instinctiv din loc, ca sa nu ma apuce Pastele in statia de tramvai de la Maria Rosetti. Acum am aflat ca un tramvai deraiase la Unirii si puteam sa stau pana imi crestea barba.

4. Anyway, altceva voiam sa zic. Stand noi in statie asa si injurand, eu si alte 7 persoane, printre care doi politai locali, apare de prin troiene o batranica, over 80, mama la 72 pare Young GSP pe langa ea. Mergea cracanata, indoita, avea o sacosa peste caciula, O CARJA, si se mai agata de unul-de altul sa ajunga acasa. Nu avea pungi cu cumparaturi, deci povestea cu „a iesit sa-si cumpere o paine, mama, ca nu are cine sa o ajute la batranete” nu tine. Si cum se indeparta ea printre nameti, unul dintre politai ii zice celuilalt: „Ia-uite-o, ba, asta merge mai bine ca tramvaiul”. Ceea ce era absolut adevarat.

5 comentarii

Din categoria Uncategorized

5 răspunsuri la „Sporturi de iarna, batranele si decizii gresite

  1. Cvl

    Am ras. De doua ori, chiar. Si nu pot spune ca eram intr-o dispozitie de ras, cu ciorba pe aragaz. 😐

  2. ma bucur, mai poftiti pe la noi, se rade mult 🙂

  3. Sper ca a ajuns unde trebuia sa ajunga. Sper ca si noi la 80 sa fim la fel de vii

  4. Băbuța cred ca avea ceva băiat sau vecin vatman si stia cum circulă tramvaiele , de-aia a ales să mearga pe jos.Era informată ”live” de la dispecerat”

Lasă un răspuns

