Lumini si umbre

Pe cat par de solara cel mai adesea, pe atat sunt de intunecata.

Casa mea ideala nu e facuta in intregime din geamuri pe care sa intre lumina, ci este un castel fara nici macar o fereastra.

Vremea mea ideala este extrem de calda si impotmolita in bezna – o noapte de vara.

Niciodata nu vreau sa ma bronzez, orice contact prelungit cu soarele imi face rau.

Pana la 25 de ani, cand a murit tatal meu, nu am purtat culori deschise. Doar negru, gri, alb, bej, maron, albastru ca sacrificiu coloristic suprem.

Intre o terasa animata si un local plin de fum, scufundat intr-un beci,  il aleg mereu pe al doilea.

Ma uit pe sub sprancene de multe ori, sunt neincrezatoare, zeflemista, am pareri bine insurubate in cap. Sunt optimista, dar cu umbra asumata in rezerva, un fel de moderatie dark.

Imi plac filmele de la thriller in sus, spre horror, cu trecere prin comedii absurde si imbecile. Apreciez orice Robert Rodriguez, orice Tarantino, orice Lynch. Il dispretuiesc sincer pe Coccolino.

Uneori, imi imaginez cum va fi cand va fi sa mor. Nu simt nimic, nicio panica, niciun regret. M-am obisnuit cu ideea. Cand visez cimitir, ma trezesc cel mai bine dispusa. Cum ii povesteam acum cateva saptamani unei prietene, pentru mine cimitirul din vis e special – numai monumente mari, frumoase. E liniste in cimitirul meu. Si e crepuscul.

Probabil ca intr-o vacanta in Jamaica m-as vaita ca e prea soare si prea apa si prea cocktail.

Ieri nu am mai vazut partial cu un ochi. Nasol, mi-am zis in prima instanta, imi pierd vederea. Apoi, cand panica a trecut, mi-am dat seama ca tot eu as castiga: who’s gonna be the pirate of Colentinas? Asa, cam ca Daryl Hannah in Kill Bill😉

 

 

7 comentarii

Filed under Uncategorized

7 responses to “Lumini si umbre

  1. twilight much?
    in alta ordine de idei…societatea actuala ne-a facut sa ucidem rozul din fasa..si visele si asteptarile stupide…si-atunci de ce sa porti mov?

  2. hehe daca as fi avut 25 cand s-a lansat twilight i would have been a happy young camper now😀 dar nu, nu e cazul. twilightul meu e de dinaintea twilightului lor

  3. Si eu ma simt cel mai bine intr-o atmosfera solara, asa, ca de…pestera. Singura fereastra din casa este pe vest si e la etajul 1, cu copaci si alt bloc in fata. Ideal. Lacrimez de 3 zile incoace, am nasul infundat, ma apasa toata lumina asta si veselia si tot, ma striveste, efectiv, zau.

    Totusi sper sa fie temporara treaba cu ochiul.

  4. Andrada,
    si eu sper. si la mine la fel acasa e, fata. stam impreuna si nu ne-am dat seama?😀

  5. Care e treaba cu ochiul?
    Sper ca a fost o alarma falsa si ca acum esti OK.

  6. Mamituni,
    ma mai investighez vineri, la un profesor universitar

  7. Dli

    Pirate din caraibe 2 ,

Lasă un răspuns

