O dimineata imbecila

1. Nemernica de pisica – da, aceeasi iubita fiinta din postul anterior – m-a trezit la 7 dimineata, pentru ca hobby-ul ei e sa linga pungi, iar acest zgomot este de neignorat cand e liniste profunda.

2. Am reusit sa intarzii, desi m-am trezit devreme. Olga nu voia fusta, nu voia pantaloni, nu voia sapca, basmaluta, caciulita.

3. Tramvaiul a facut juma de ora numai pe Lizeanu, intrucat saptamana Altfel e plina de autobuze cu copii pe strazi, care blocheaza absolut toata circulatia. Ideea e foarte buna, faptul ca elevii sunt dusi prin mall-uri mi se pare o aplicare tampita.Si la 9 dimineata!

4. O las pe Olga la gradinita. Incerc sa ma calmez. Dar cand ies din curte, ma interpeleaza un homeless. Din acela nespalat, cu un singur rand de haine, beat de dimineata, psihopat, agresiv. Si da, tigan. Hai sa nu ne ferim de etichete, mie imi place etichetele. Si se uita lung la mine si imi zice: „Asa te duci la biserica, in curul gol?” Ca sa va spun. Sunt imbracata intr-o rochie asimetrica, intr-o parte mai lunga, in alta mai scurta. Nici o bucata din rochie nu-mi ajunge pana la fund, e o piesa absolut decenta. Dar tiganul obsedat si nenorocit si basit se ia de mine: „Asa te duci la biserica, in curul gol?” Ce nu stiu ei, homeless-ii, este ca mie nu mi-e frica de ei. Poate ar trebui, dar nu imi e. Si ma fac inspre el, ca muream de nervi si era tot ce-mi lipsea. „Cine mortii ma-tii se duce asa la biserica, ma? Vrei sa te bat? Ma duc unde vreau. Du-te in drumul tau ca te omor acus”.

Da, asa ma aud vorbind cateodata si dupa aia ma mir si eu de ceea ce zic si ce fac. Si da, nu mai suport sa se ia cineva de mine pe strada, dilau sau nu, homeless sau nu. Nu stiu daca e ok sa reactionez asa, mai rau ca ei, dar nu pot fi altcumva. Mi-e teama insa ca oameni si scene de genul asta ii imping pe oamenii cat de cat normali sa faca tampenii.

De-abia e ora 10:08.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „O dimineata imbecila

  1. Constantin

    Odata la chiscul de ziare un „golan” zdravan, injura de zor la doua femei batrane ca nu-stiu-ce, aiurea. Toata scena se deruleaza cam un minut. Imi era jena sa mai fiu in zona pentru ca taceam si cred ca asteptam sa se intample ceva, dar am vazut apoi restul lumii era cu nasul in pamant. Ma rog. Si la momentul in care a inceput cu amenintari ca da cu pumnu i-am zis aluia ca e urat ce face si ca ar fi frumos sa ceara scuze doamnelor si nu numai. Mi-a zis sa tac ca imi fute si mie una acuma, iar mie asta nu mi-a placut si i-am zis: ca ii fute la masa nu mie si sa si-o bage in masa ca ii fut eu una daca nu se potoleste.
    Omu’ a inghitit in sec si s-a potolit dar eu am tremurat dupa aia juma de ora cand m-am gandit ca ala era de doua ori cat mine si ca daca era mai hotarat ma lipea de chiosc.
    P.S.1 I-am zis si de mortii masii. 🙂
    P.S.2 Ca e bine sau nu sa te pui cu idiotii: nu stiu, ar putea fi o actiune idioata totusi, dar nici sa tot taci in porumb nu e solutie.

    O zi mai buna in continuare Oana 🙂

  2. mai sunt si zile d’astea…zau 🙂

  3. Nu are rost sa te razbuni pe cei care vorbesc fara ei, astia apar in viata noastra, doar asa trecatori si trubaduri, pentru a mai ciopli cate putina omenie, si ingaduinta si rabdare. Dar uneori picam testele si dupa aceea ne pare rau, cel putin eu asa sunt, ca ne-am purtat asa pe unul „nevinovat”, adica care nu stie ce vorbeste, care atat poate si nimic mai mult! Bucurosi le-am duce toate!!

  4. E bine că faceți copii. Se păstrează regula cu populația care crește.

  5. :))) Draga de tine! Mi-am vizualizat scena și m-a pufnit un râs admirativ! Da’ cu toate astea, să nu mai faci, că ăștia n-au mințile la ei, în schimb, pot avea diverse alte lucruri tăietor-înțepătoare! Dă-le cu ignore și vezi-ți înainte de viața ta frumoasă de mamă de Olga care refuză hainele pe care i le alegi și de motan care linge pungi la prima oră a dimineții!

  6. mg

    1. şi 2. amuzante, 4. de un haz nebun..
    O „vorbă de duh” spusă la vremea ei „te răcoreşte”..
    altfel poţi să ajungi ca personajul interpretat de Michael Douglas în „Falling down”

Lasă un răspuns

