Întâlniri

Toata viaţa e despre întâlniri. Până şi dimineaţa, când te trezeşti şi ieşi pe uşă, te duci la o întâlnire. Eu – cu tramvaiul, de pildă. Îl aştept cuminte, e întâlnirea care îmi deschide ziua.

Întâlniri şi aşteptările unor întâlniri. Dacă pe primele le iubesc şi le aştept cel puţin cu interes, pe cele din urmă le urăsc. Urăsc să aştept să se  întâmple ceva. Mi-aş dori să se întâmple toate în acelaşi timp, să scap de tensiune.

Întâlniri zilnice, cu care ne-am obişnuit, cum ar fi colegii de serviciu. Întâlniri întâmplătoare, pe stradă, cu un prieten vechi, pe care nu l-ai mai văzut de secole întregi. Întâlniri excepţionale, cu străina de la farmacie, pe care o ajuţi să-şi strîngă conţinutul genţii de pe jos, care peste 10 ani îţi devine soţie.

Mai există întâlnirile vânate, calculate, programate – distractive rău de tot. Şi cele oficiale, şi cele nedorite, şi cele neimportante, şi cele nostalgice, şi cele tragice de-a dreptul. Zi de zi, asta facem. Ne întâlnim, noroc şi ghinion în acelaşi timp!

Şi mai există întâlnirile care nu se întâmplă. După părerea mea, acolo stă soarta omului, cu adevărat. Nu în ce ni s-a întâmplat, ci în lucrurile de care, din fericire sau dimpotrivă, am fost feriţi să ni se întâmple. Câţi oameni am ratat, câte locuri, ce proşti şi ce reduşi suntem, şi ce mici în contextul general!

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Întâlniri

  1. Radu

    Pune un plugin in care iti pot da Like pe facebook🙂

  2. cum sa fac asta?😦

Lasă un răspuns

