10 lucruri pe care pariez ca nu le stiai despre mine

1. Daca as mai avea 300 de ani de trait, pe urmatorii 200 i-as petrece jucand carti, zaruri, Monopoly, rummy si Risk

2. Cand eram mica, bateam grav papusile. Din aceasta cauza, mama le agatase in cuie, ca pe tablouri, foarte sus, aproape de tavan

3. Nu-mi place al doilea nume al Olgai

4. Coca-Cola e cea mai tare bautura din lume

5. Nu am citit niciodata o carte scrisa de vreun clasic rus – asta in ciuda eruditiei mele faimoase😀

6. Am intrat in presa sportiva pentru ca eram indragostita in clasa a 12-a de un baiat din echipa de baschet a liceului – GO CARAGIALE

7. Cadoul pe care mi-l poti face fara teama de a gresi vreodata este o pereche de cercei

8. Nu mai pot sa scriu

9. Nu mi se face deloc scarba daca vomita cineva langa mine

10. Dintre culori, nu suportam galbenul. Acum il iubesc

7 comentarii

Filed under Uncategorized

7 responses to “10 lucruri pe care pariez ca nu le stiai despre mine

  1. Deci poti sa stai 200 de ani jucand carti si band cola, dar cand iti aduci aminte de al doilea nume al olgai te apuci si bati papusi pana vomita, mai putin pe alea galbene. Ti-ai promis sa nu mai scrii decat in rusa iar pana atunci te rasfeti cu nimicuri femeiesti.

  2. 1. si canasta nuuuu?
    5. nu e timpul pierdut si promit ca nu-ti vei irosi vremea.

  3. dana

    8 e cam grav… o fi de la vreme??
    subscriu la 1, 4 si a doua parte a lui 10 🙂

  4. a, si eu bateam papusile, ziceam ca sunt la scoala. Si cum eu primeam palme si bete la scoala, le altoiam si pe ele acasa. E grav?:d

  5. pariu ca ti se face scarba daca ala de vomita langa tine pastreaza printre dinti bucatile mari :))

  6. Ali

    Bah, le stiam pe toate, mai putin asta cu scrisu’. Nu-i cam naspa?

  7. De curiozitate, al 2 lea nume al Olgai e „Olga”?😀

Lasă un răspuns

