After VV

Acestea nu sunt niste concluzii.

Only facts:

– am plecat joi inspre Vama Veche, cu plodul si bagajele

– am gasit cazare exact unde imi doream sa stau de 12 ani incoace

– am plecat low-budget si m-am intors cu bani

– cea mai misto zi de la mare e ziua cand te intorci acasa – valuri cat casa, soare, toata lumea cu glume, dar si cu „drum bun, drum bun”

– am cunoscut lume frumoasa, cu care sper sa pastrez legatura

– am baut

– am dansat

– am pasat plodul sambata la mama la Mangalia ca sa pot bea si dansa mai cu spor

– nu stiu cum sa fac sa stau toata vara viitoare la mare. Dar o sa gasesc eu o cale

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

